Ozzy har klotat på fyrhjuling (svårt skadad)

Krya på sig Ozzy!! :yoparty

Dom är oberäkneliga sånna små lekasaker, vet inte hur många gånger jag voltat med min... troligen mer än jag kan räkna på fingrarna..

Rodentboy skrev:
Han har väl varit nykter alkoholist rätt många år nu väl??
Konstigt!! Killen som knappt kan gå skulle ha koordination nog att både gasa, bromsa och burka? Det jävla puckot ska ju tvångsplaceras i rullstol...

Edit* skrev inlägget innan jag läst reportaget. mao har inte rullstolsanspelningen nåt att göra med kotskadan han hade i nacken. Önskar inte nån i rullstol pga skada, utan syftade mer på hans djävla patetiska stapplande i TV.

Last edited:
Rodentboy skrev:
Han har väl varit nykter alkoholist rätt många år nu väl??

Njae, det här med nykter har inte gått så bra alla gånger, han skåpsuper nog rätt friskt har jag för mig. :yoparty

Hoppas han kan stå på scen igen, men risken är nog stor att sverige gigen i Januari blir inställda för 4:e gången

Inte för att vara petig men:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=30584

Ha'de gött pojkar, och hoppas Ozzy kryar på sig!
Lät som att han skulle bli OK IAF när jag läste.

EDIT: Aj fasiken, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag påpekade min tråd... Ser att du var först. Så gå gärna in i min tråd och påpeka det =).
Jag var visst lite väl snabb med att dömma :tungan
Du var ju nästan 12h före så =).

Last edited:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! det är INTE sant!!!! jjävla!"#¤%&/()=!"#¤%&/()=?#¤%/&()¤%&¤)¤%/&(¤%&=%(¤/&#%&(=&%/(==¤&¤&%)/(¤%/#/?(&()?%/?¤&¤=)&)(&/(........ då blir det ingen konsert denna gången heller. skulle gått dit 10/11 men då blev han sjuk...nu har han brytit nacken....

OZZY RULES :yoparty

OzzYeBesT

Hur kan man tro att någon som knappt kan gå normalt kan framföra ett sådant fordon på säkert sätt!!!??

Hoppas iaf att han kryar på sig och att denna konsert blir av för EN GÅNGS SKULL!!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti