Saftig premie! Min ligger på 642kr/år med max ersättning 30pbb (LF).Otee skrev:Denna försäkring kostar mig 3300 kr/år.
Så Trygghansa fungerar fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Saftig premie! Min ligger på 642kr/år med max ersättning 30pbb (LF).Otee skrev:Denna försäkring kostar mig 3300 kr/år.
Så Trygghansa fungerar fint![]()
LF består av ett antal fristående bolag som samverkar under ett gemensamt namn. Varje bolag skapar sina egna försäkringar och sina egna försäkringsvillkor. I Skåne gäller försäkringen även under tävling. Eller gjorde ivf senast jag kollade (förra året).Da Weasel skrev:Hmmm...försäkringsbolagen verkar ha dålig koll på sina egna försäkringar :kocko
Vee-twn skrev:SalusAnsvar har en olycksfallsförsäkring utan "extremsports"-undantag.
Jag betalar 81 kr/månad för min. 30 basbelopp
tja, det vet jag inte... Jag kunde välja fritt. 15, 20 30 40 osv.. minns inte den övre gränsen dock.Da Weasel skrev:Hur lyckades du få 30 basbelopp. Jag fick bara 15....
Arawak skrev:Jag ringde och kollade med Folksam. Åh min olycksfallförsäkring via facket gäller på både träning och tävling.
Nån mer som har det?
Jag har ocskå Folksams olycksfallsförsäkring. Den gäller för både träning och tävling men inte på SM-nivå sa gubben, så den duger åt migArawak skrev:Jag ringde och kollade med Folksam. Åh min olycksfallförsäkring via facket gäller på både träning och tävling.
Nån mer som har det?
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |