Oxtar TCS Goretex, storlek?

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös
Hej!
Har ett par Oxtar TCS Goretex på g. Begagnade.
Storleken i fråga på dem är 42.
Har provat Oxtar SS performance (tror dem heter så?) och där hade jag 42 i storlek.

Frågan lyder; Ni som äger ett par Oxtar TCS Goretex, vilken längd har ni på fötterna (cm), respektive storlek?

Vill inte köpa för små eller för stora, så vore bra om man kunde få lite info.

MVH
Martin
 
Borde ju inte skilja i storlek på två modeller från samma tillverkare eller?
 
Mina Oxtar TCS Goretex strl 45 var ganska stora i storleken, jag brukar ha 45 i skor/stövlar och 45,5 i crosstövlar och dessa var nästan i största laget.
 
JT skrev:
2448619 Mina Oxtar TCS Goretex strl 45 var ganska stora i storleken, jag brukar ha 45 i skor/stövlar och 45,5 i crosstövlar och dessa var nästan i största laget.
Som sagt, jag har testat SS performance 42, kunde även klämma på mig ett par 41:or, men kände att 42:an satt lite bättre - har lite bredare fötter.
Har på vanliga skor 43 iaf.
Sen om TCS Goretex har samma slags storlek är frågan?
Någon med stl. 41,42,43 som kan säga vilken längd ni har på fötterna och då vilken storlek ni har?
 
Jag har Oxtar TCS och har testat "SS" för mig var det samma storlek i båda som gällde. Har stl 43.
 
StyxXx skrev:
2448915 Jag har Oxtar TCS och har testat "SS" för mig var det samma storlek i båda som gällde. Har stl 43.
Super!
Tackar.

Följdfråga:
Hinner/kan ett par stövlar töja ut sig på en säsong?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top