Hej!
Har ett par Oxtar TCS Goretex på g. Begagnade.
Storleken i fråga på dem är 42.
Har provat Oxtar SS performance (tror dem heter så?) och där hade jag 42 i storlek.
Frågan lyder; Ni som äger ett par Oxtar TCS Goretex, vilken längd har ni på fötterna (cm), respektive storlek?
Vill inte köpa för små eller för stora, så vore bra om man kunde få lite info.
MVH
Martin
Har ett par Oxtar TCS Goretex på g. Begagnade.
Storleken i fråga på dem är 42.
Har provat Oxtar SS performance (tror dem heter så?) och där hade jag 42 i storlek.
Frågan lyder; Ni som äger ett par Oxtar TCS Goretex, vilken längd har ni på fötterna (cm), respektive storlek?
Vill inte köpa för små eller för stora, så vore bra om man kunde få lite info.
MVH
Martin