Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ulukai skrev:Jag hörde från en kompis att de hade billiga Oxstarstövlar på Ducaticenter i malmö. Någon som kan bekräfta detta?
Då är det iförsig oxå en nackdel om det ska vara svårt o beställa hem nya titan skydd men klart man skrapar nog inte upp dem sådär bara.PuDDy skrev:Tjena. Ville bara joina klubben med oxtarstövlar. Jag köpte mina i början av året och är grymt nöjd med passformen förutom att som alla andra säger, låter som ett bar gamla vinterpjäxor. men det skiter jag i när jag känner att min fot har ett bra skydd.fick bara tipset att inte skrapa upp titanet framtill då detta var stora problem att bäställa nytt.
Efter att jag lowsidat en gång och haft foten under hojen var jag jäkligt glad att jag hade vettiga skodon... Det tål att tänka på iaf..BlueNote skrev:Finns det nå bra pjukks i en billigare prisklass? Känns inte som jag har råd att lägga över 2k. helst närmare 1k, men då blire kanske inte riktigt bra grejer man får. Typ en regnstövel istället? hm... vill ju ha fötterna i behåll..
Felix skrev:Efter att jag lowsidat en gång och haft foten under hojen var jag jäkligt glad att jag hade vettiga skodon... Det tål att tänka på iaf..
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |