Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
var en fin butik en gång i tiden. men efter jan stigsen sålde det gick det bara utåt.
Var på Ove´s och tittade på en Firestorm,då jag var mellan två jobb så frågade jag säljaren om man kunde få banklån.Han gick och ringde,kom tillbaka och sa att det var inga problem.Nu blev det inte den hojen pga slitna däck,blinkers bak funkade inte.
Var nere på Claessons ett par dagar senare och tittade på en till Firestorm.Samma procedur,frågade om banklån,han ringde och hörde sig för.La på luren och frågade mig om jag sökt lån innan.Det hade jag ju men det lånet hade jag inte fått!Undrar hur säljaren på Ove´s fixat det om jag nu skulle köpt hojen där?
Har Superbike gjort kk??![]()
Drygare försäljare än han på Oves i växjö går inte att hitta, så jag är skadeglad.
by the way
Jag och en polare hade vägarna förbi växjö i somras och stannade för att provköra lite hos Oves, eftersom vi inte kunde området frågade vi efter en bra och fin väg att testa på... han tippsade oss om vägen som ledde till flygplatsen och förbi flygplatsen. Den vägen var 1 km innan den gick över till grusväg... så man undrade om han kör hoj själv.
Någon som varit på plats idag och kikat, vart stora annonser i lokalblaskan om utförsäljning av hojjar och utrustning?
Mest nyfiken på om det fanns fler än två skinnställ att kika på ?
Hittade ingen annons på nätet, bara den här länken till de nya ägarna http://www.carlqvistbil.se/
Var nog härlöv vägen han menade, dock dålig vägbeskrivning, men man kör förbi flygplatsen när man kör till den också, dock svänger man inte av MOT flygplatsen![]()
Ang Superbike så har dom gått i konkurs sedan 2 mån tillbaka. men jag tror ingen driver det vidare iaf.
han tippsade oss om vägen som ledde till flygplatsen och förbi flygplatsen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |