Ovanligt kort yoshi RS-3:a

666INFLAMES

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2008
Hoj
ZX9R 00:a
Tjena hej på er
Har precis varit ute med polarn i snickerboa och fixat till mitt slipon lite.
Så vad tycker ni då najs eller b.js.

Bifogat

• DSC00070.JPG
    DSC00070.JPG
    55.9 KB · Visningar: 105
  • DSC00071.JPG
    DSC00071.JPG
    54.6 KB · Visningar: 150
  • DSC00072.JPG
    DSC00072.JPG
    69.3 KB · Visningar: 104
Har en likadan dämpare på min, och min är några cm längre, och den låter högt :tungan.

Tyvärr tror jag det kommer se konstigt ut, och bara låta illa.

jag kortade min ljuddämpare (miron kolfiber) förra vintern, vart riktigt nöjd med ljudet då jag fullkomligt älskar när det brölar högt, ju högre desto bättre:tummenupp du blir nog inte besviken om det är mer ljud du är ute efter:)

Najs!

En mindre på banan. :)

Jag körde med en kortad dämpare och jag upplevde inte volymen mycket högre än innan faktiskt. Låter kanske märkligt men kvinnor har fel, längd och grovlek är inte helt avgörande.
Och ingen gnällde varken på Gelleråsen eller i Linköping. Och hade de gjort det så var det nog fel ljuddämpare redan innan kapningen ändå.

Bifogat

• Slipon.jpg
    Slipon.jpg
    66 KB · Visningar: 65
Najs!

En mindre på banan. :)

inga problem öht... körde kawan på bana i somras med mitt kortade slip on:tummenupp

blev inte stoppad en ända gång de fem gångerna vi körde i somras trots att det bröla på rätt bra:tummenupp vet inte hur noga de olika banarrangörerna är men som sagt det var inga problem för mig iaf

Bifogat

• banan med kawan.jpg
    banan med kawan.jpg
    8.2 KB · Visningar: 305
Du, det där kommer låta jetplan!
Jag hade en zx9 med ett yoshen slipon och det lät vrålhögt det..
Med den där kortad också så kommer du nog höras!

:D

inga problem öht... körde kawan på bana i somras med mitt kortade slip on:tummenupp

blev inte stoppad en ända gång de fem gångerna vi körde i somras trots att det bröla på rätt bra:tummenupp vet inte hur noga de olika banarrangörerna är men som sagt det var inga problem för mig iaf
Fast i år kommer dom att bli mycket hårdare med buller, och alla banor kommer att få permanent installerad ljudmätningsutrustning, så man bör ha sånt med i beräkningen.

Fast i år kommer dom att bli mycket hårdare med buller, och alla banor kommer att få permanent installerad ljudmätningsutrustning, så man bör ha sånt med i beräkningen.

inga problem, som du ser så är jag ägare av en banhoj numera, men det kan vara tänkvärt för de som kör gathojar att byta till originalpipan innan man drar iväg till banan så man inte blir avplockad, inte kul om man har åkt långväga för att köra, jag har bara 5 km till fbg:s banan hade jag blivit avplockad så hade jag hunnit hem å byta till original då det är 40 minuter mellan passen:)

Tyvärr tror jag det kommer se konstigt ut, och bara låta illa.

Konstigt får ni bedöma själva, jag tycker iallafall det blev oslagbart snyggt o precis vad jag var ute efter,

Angående ljudet så är det numera helt oslagbart:yoparty , plus att jag tycker att han låter rappare nu, t.o.m. tjejen sa att citerar¨den låter mycket vassare mer arg liksom¨o vad f..n vet hon om hojar :hihi

Bifogat

• ninjan.jpg
    ninjan.jpg
    165.2 KB · Visningar: 40
  • DSC00075.JPG
    DSC00075.JPG
    66.9 KB · Visningar: 46
  • DSC00074.JPG
    DSC00074.JPG
    57.5 KB · Visningar: 41
Nyheter
En vecka kvar!