Ovanlig hoj att fighter-konvertera

Showtime skrev:
2371605 hur fan man kan se att det var en pan euro är för mig en gåta.. ? :va
V4 på längden, kardan och ramen som pekar framåt i underkant precis bakom motorn. Inte många andra hojar som ser ut så :tummenupp

Droopfy skrev:
2371646
edit: Det borde hursomhelst finnas ganska gott om plats för dubbla turbos :yoparty :tuttar :banana

Turbogurus? är det möjligt=? :hoppa
Jodå, klart det är möjligt! Den har ju en motor, alla motorer går ju att överladda, det är bara mer eller mindre svårt att få det att funka. Men V4:an i denna är nog inte alls så hemskt svår att turboladda.

lahi skrev:
2372325 V4 på längden, kardan och ramen som pekar framåt i underkant precis bakom motorn. Inte många andra hojar som ser ut så :tummenupp

Jodå, klart det är möjligt! Den har ju en motor, alla motorer går ju att överladda, det är bara mer eller mindre svårt att få det att funka. Men V4:an i denna är nog inte alls så hemskt svår att turboladda.

hur mycket effekt är det original i domdär.?

Droopfy skrev:
2372445 hur mycket effekt är det original i domdär.?
Det beror nog på årsmodell, Pan-European har funnits länge (var det inte 1100 kubik innan?) men -06:an ger 126 hk.

gjorde en snabb shoppning.
:)

Bifogat

• naked1771.jpg
    naked1771.jpg
    67.4 KB · Visningar: 76
lahi skrev:
2372474 Det beror nog på årsmodell, Pan-European har funnits länge (var det inte 1100 kubik innan?) men -06:an ger 126 hk.

jo. det vet jag. kom 1300:an iår?
vad är vridet i den då? måste vara rätt skapligt va?

Droopfy skrev:
2372644 jo. det vet jag. kom 1300:an iår?
vad är vridet i den då? måste vara rätt skapligt va?
Ingen aning när 1300:an kom, men 123 Nm läste jag någonstans.

Back