Oväsen?

Stackarn som vill ha tyst då...

Vi kanske kan göra en deal med honom, vi för inget oväsen i onödan....VI bestämmer vad som är nödvändigt!! :rofl :lol :yoparty :hihi :D
 
Hehe, idag kom min insändare in tillsammans med en annans :D

Visserligen var den lite kortare och snällare än vad jag skrev, men den kom in.

Pingu, jag snodde din kommentar om hur länge han hade väntat på att få skriv sin insändare :tummenupp

Nu får man väl lägga av luren hemma så man inte blir trakasserad av alla som inte tycker om motorcyklar :hihi
 
Deadmetal skrev:
Hehe, idag kom min insändare in tillsammans med en annans :D

Visserligen var den lite kortare och snällare än vad jag skrev, men den kom in.

Pingu, jag snodde din kommentar om hur länge han hade väntat på att få skriv sin insändare :tummenupp

Nu får man väl lägga av luren hemma så man inte blir trakasserad av alla som inte tycker om motorcyklar :hihi
länk? :7peta
(för jag hittade den iaf inte på UNT:s hemsida... :( )
 
Last edited:
Deadmetal skrev:
Hehe, idag kom min insändare in tillsammans med en annans :D

Visserligen var den lite kortare och snällare än vad jag skrev, men den kom in.

Pingu, jag snodde din kommentar om hur länge han hade väntat på att få skriv sin insändare :tummenupp

Nu får man väl lägga av luren hemma så man inte blir trakasserad av alla som inte tycker om motorcyklar :hihi

Nice... :Bugar

Jag gissar att det inte var du som skickade med en bild på en motorcykel... :hihi
 
WestW hittade den förra insändaren, men jag kan inte hitta denna :va

Men men, det skall väl gå med dessa då kanske :D

Förstår inte att de envisas med att sätta en glidare intill min insändare, vet dom inte hur en sporthoj ser ut eller :D

Och som jag skrev tidigare, insändaren har blivit lite reviderad till det snällare, men det gör inte så mycket, det viktigaste är att den kom in.
 

Bifogat

  • unt 33.jpg
    unt 33.jpg
    95 KB · Visningar: 51
  • unt 34.jpg
    unt 34.jpg
    98.7 KB · Visningar: 56
Last edited:
Deadmetal skrev:
Förstår inte att de envisas med att sätta en glidare intill min insändare, vet dom inte hur en sporthoj ser ut eller :D

Säg som det är, det är din hoj som de har fotat :hihi
Skämt å sido, bra svar :tummenupp

gladh
 
JoS skrev:
Det är inget skämt. Det ÄR Deadmetal!

Deadmetalina isåfall.. :va .. ser ut som en dam som kör va ?

hehe.. måtte det följa en fin fortsättning på unt´s hojsåpa ;)
/z
 
Bra svarat!

Dumt att du och ni andra laglydiga tyståkande duktiga motorcyklister får skit för att jag kör totalt hänsynslöst och utan en tanke på regler eller bestämmelser (eller sura gubbars problem med oväsen) :D

Anledningen till att vi inte åker fast för fortkörning eller vårdslöshet inne i stan är att polisen inte hinner ifatt oss!! :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top