Jag har just haft en "Gevalia" upplevelse. Tro det eller ej, men sitter helst lungt och slötittar ( ) på TV när sambon säger att det är en luftbalong ovanför huset.
- Öppnar ytterdörren ..OCH En stor fet luftballong (Posten sponsad) med hela besättningen och allt har landat på gångvägen utanför tomten. 1m från!!
Tja, nog för att dom brukar köra hem paket o så men det här var väl att ta i
Nja, jag bara frågade om dom skulle leverera mitt nya heavy duty trimkit ..vilket dom nekade till
Nerå, det här visade iaf vilka olika reaktioner som grannnarna kan visa upp. Vissa var rätt upprörda medans andra tog fram kameran och fotade
PS! jag tillhörde den senare
Nja, jag bara frågade om dom skulle leverera mitt nya heavy duty trimkit ..vilket dom nekade till
Nerå, det här visade iaf vilka olika reaktioner som grannnarna kan visa upp. Vissa var rätt upprörda medans andra tog fram kameran och fotade
Upprörda.... herregud. Det är sånna grannar som springer efter glassbilen OCH KOMMER IKAPP för att sen säga att jag körde för fort och nästa gång blir det ett polisiärt ärende.
Tänk de som joggar förbi mig på gatan ska de fängslas?
Upprörda.... herregud. Det är sånna grannar som springer efter glassbilen OCH KOMMER IKAPP för att sen säga att jag körde för fort och nästa gång blir det ett polisiärt ärende.
Tänk de som joggar förbi mig på gatan ska de fängslas?