Oväntat besök!!!

Van Zan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Liten röd sak
Jag har just haft en "Gevalia" upplevelse. Tro det eller ej, men sitter helst lungt och slötittar ( :öl ) på TV när sambon säger att det är en luftbalong ovanför huset.
- Öppnar ytterdörren ..OCH :skrämd En stor fet luftballong (Posten sponsad) med hela besättningen och allt har landat på gångvägen utanför tomten. 1m från!!

Tja, nog för att dom brukar köra hem paket o så men det här var väl att ta i :rolleyes: :D :skrämd

Vad beställde du? URAN eller PLUTONIUM???? :skrämd

750RR

maverick_750rr skrev:
Vad beställde du? URAN eller PLUTONIUM???? :skrämd

750RR

Nja, jag bara frågade om dom skulle leverera mitt nya heavy duty trimkit ..vilket dom nekade till :(

Nerå, det här visade iaf vilka olika reaktioner som grannnarna kan visa upp. Vissa var rätt upprörda medans andra tog fram kameran och fotade :tummenupp
PS! jag tillhörde den senare :D

Van Zan skrev:
Nja, jag bara frågade om dom skulle leverera mitt nya heavy duty trimkit ..vilket dom nekade till :(

Nerå, det här visade iaf vilka olika reaktioner som grannnarna kan visa upp. Vissa var rätt upprörda medans andra tog fram kameran och fotade :tummenupp

Upprörda.... herregud. Det är sånna grannar som springer efter glassbilen OCH KOMMER IKAPP för att sen säga att jag körde för fort och nästa gång blir det ett polisiärt ärende. :eek:

Tänk de som joggar förbi mig på gatan :D ska de fängslas?

750RR

maverick_750rr skrev:
Upprörda.... herregud. Det är sånna grannar som springer efter glassbilen OCH KOMMER IKAPP för att sen säga att jag körde för fort och nästa gång blir det ett polisiärt ärende. :eek:

Tänk de som joggar förbi mig på gatan :D ska de fängslas?

750RR

Jepp, påråm bara. Dessa fartdårar :mad:
Det är som jag bruka säga. Ett hel**te att hinna ikapp o förbi.. :D

Van Zan skrev:

När får vi se foto beviset då??? :hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey