Ovänta besök ...gevalia ?

Pinky skrev:
2533554 På tal om att du tydligen är bra på både fram och bakhjul så undrar jag om det kan ha vart du som för några veckor sen slet upp just en xr 650 på slangen och drog en fiiin repa från Shell vid Franks Gatukök i Mölndal :)?

Frågar eftersom jag fnissade litegrann när jag gick förbi denna XR och tänkte bara att den är trött och ingen speciell kul bakslangsmaskin....ack vad fel jag hade dock :hihi.

du ska bara veta vilket klipp det är i en xr650 motor finns en anledninga varför dom inte har rört den sen 2000 sen sätt ett helsystem och ett filter på det så har du en förbannat rolig maskin som är grymt driftsäker den skulle lätt hålla 6 år i sibirien med kvalite :tummenupp

Pinky skrev:
2533554 På tal om att du tydligen är bra på både fram och bakhjul så undrar jag om det kan ha vart du som för några veckor sen slet upp just en xr 650 på slangen och drog en fiiin repa från Shell vid Franks Gatukök i Mölndal :)?

Frågar eftersom jag fnissade litegrann när jag gick förbi denna XR och tänkte bara att den är trött och ingen speciell kul bakslangsmaskin....ack vad fel jag hade dock :hihi.
Om de står 72 på sidorna,,så var de jag,,,:yoparty :yoparty

och idag fick vi besök av ett lejon. Lejonet var dock inte sugen på kaffe..

Bifogat

• CIMG0733 (Large).JPG
    CIMG0733 (Large).JPG
    56.7 KB · Visningar: 54
  • CIMG0734 (Large).JPG
    CIMG0734 (Large).JPG
    86 KB · Visningar: 51
Känner igen det dära lejonet... kolla vad det står på halsbandet, kan hända att det tillhör oss.... vi saknar nämligen vårat lejon!

Jag tror ni ska se till att ha Gevalia hemma en stund framöver...........................................:)

Tudor_66 skrev:
2537990 Jag tror ni ska se till att ha Gevalia hemma en stund framöver...........................................:)

Brukar mestadels ha Löfbergs Lila puttrandes i pannan här, tror du det funkar lika bra?

Yamaha farfar skrev:
2537981 Känner igen det dära lejonet... kolla vad det står på halsbandet, kan hända att det tillhör oss.... vi saknar nämligen vårat lejon!

Såna små lejon sover väl så här dags? Ska jag kanske ställa ut en korg med en filt i så lejonet inte fryser i natt?

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...