Outsiders

:foliehatt! Hahaha! Härligt med ett PAR där båda bestämmer sig för att "Jag har el-allergi! " Perfekt och bo i skogen på skattebetalarnas bekostnad..

Nåt problem har de bevisligen, för inte fan bosätter man sig i en jävla polar i skogen i flera år för att leva på skattemedel? Fuskare är inte så driftiga...

Josef ska visa den värsta platsen en "elöverkänslig" kan tänka sig.
Låt mig gissa. Ett ställe där man jobbar 8 timmar om dagen?

Apropå inget så ville miljöpartiet fixa speciella vagnar för elallergiker i tunnelbanan. Där skulle man inte få prata i mobiltelefon och så. Dör man inte direkt om man ens åker i rulltrappan ner om man är elallergiker?

Apropå inget så ville miljöpartiet fixa speciella vagnar för elallergiker i tunnelbanan. Där skulle man inte få prata i mobiltelefon och så. Dör man inte direkt om man ens åker i rulltrappan ner om man är elallergiker?

Och borde inte elskenan till tåget ge gode mycket kraftigare strålning än en fåning telifån?

Nej, det är bara miljöer där man måste jobba som är jobbiga.

Nej, det måste vara balans. Annars blir det rapning.

Shyssta symptom, rapningarna alltså. Men egentligen är ni ganska elaka, hon ser ju inte direkt ut att spela...hippieparet däremot, killen hade ju placebo så det skrek om det.

edit: satt brevid en kärring på tuben som hade en sådan där skyddsdräkt på sig, hon va dock inte elallergiker utan bara anti-strålning, jag tackade nej till en blankett om informationsmöte i umeå där hon kom ifrån.
Visste inte vad jag skulle säga när hon kom fram när jag pratade i mobil med en dosa som pep som fan när den kom i närheten av mig för att det va så mycket strålning. Hon menade på att jag kommer få hjärntumör inom 10 år. Härligt liv.

Last edited:

Får man en foliehatt i grönt om man kommer på något så jävla dumt ?:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...