Oups I did it again.

sporTlovEr skrev:
2562754:
Har du sett över skadorna? Blir det en annan hoj el reperation?
Har lämnat in hojen på MB och anmält till försäkringsbolaget så det är bara vänta och se.

supermoppe skrev:
Hhmmm, inte går så fort... och ska gå att svänga med om det mot förmodan skulle komma en kurva, hhmmmm, nu kom jag på.... EN MOTARD
Fast nu tror jag du har missuppfattat allting, hojarna klarar av att svänga, det är jag som inte gör det.:gnissla

WestW skrev:
Var rädd om dig gubbe. Tänk på att du inte är 70 längre.

Går det att köpa loss hojen? Har en köpare i så fall. Kolla gärna
Ja det är skit det där när man fyllt 80, man blir så stel.:D

Kollar det dära med lossköp:3freak

Knappt har man hunnit landa i Skånelandet så ligger ni i diken och avkörningszoner kors och kryss:mad:
Nu tar vi och tar det lite eazy här tjäjjer å killar!

jag vill åxå tjöra hoooooooj!!!!!!:huvet
fast inte i diket...

Tur att det du klarade dig bra! Det här börjar kännas jobbigt - en efter en far ni åt skogen... Jag kanske inte ska köpa någon ny hoj i alla fall... :rolleyes:

klart du ska ha hoj.

Ella skrev:
2568760 Tur att det du klarade dig bra! Det här börjar kännas jobbigt - en efter en far ni åt skogen... Jag kanske inte ska köpa någon ny hoj i alla fall... :rolleyes:

Huvudsaken är att man klarar sig bra,om man har lite ont :D vad spelar ingen för roll när man har så ROLIGT när man åker hoj.
Det får vi hoppas nästa år iaf när det är dags för premiär åket efter min highside.Men om jag har en ny hoj stående i garaget och väntar så tror inte jag att det är några problemen med att sätta sig på den och köra iväg.
Mumma :hojharley Nej vad gjorde jag inte denna bild............
en ny R1:a ska det vara:tuttar

Snart känns det som det är dags för några pilsner,det läker ganska bra när man klättrar på väggarna här hemma.:huvet :gnissla

R-Sickan

Ella skrev:
2568760 Tur att det du klarade dig bra! Det här börjar kännas jobbigt - en efter en far ni åt skogen... Jag kanske inte ska köpa någon ny hoj i alla fall... :rolleyes:

Nja nja...nu är det ju mest samma personer som far åt skogen(ingen nämd, ingen glömd) De flesta av oss har varit på vägen hela säsongen.

sporTlovEr skrev:
2570081 Nja nja...nu är det ju mest samma personer som far åt skogen(ingen nämd, ingen glömd) De flesta av oss har varit på vägen hela säsongen.
Fast med farten ökar risken.:7peta :D

Menne, så där är det väl inte tänkt att man ska göra? :va Måste ha nåt med ERF-teamnamnet att göra... Skämtåsido, hojar går att ersätta, se till att krya på er under vintern, för i sommar ska vi :squid

Var och fotade Busan på MB, jag hade nog lite tur där va!

Bifogat

• 2 a kraschen 003 (Medium).jpg
    2 a kraschen 003 (Medium).jpg
    73 KB · Visningar: 70
  • 2 a kraschen 005 (Medium).jpg
    2 a kraschen 005 (Medium).jpg
    71.7 KB · Visningar: 74
  • 2 a kraschen 007 (Medium).jpg
    2 a kraschen 007 (Medium).jpg
    65.7 KB · Visningar: 72
  • 2 a kraschen 009 (Medium).jpg
    2 a kraschen 009 (Medium).jpg
    68.2 KB · Visningar: 73
"What da fack" aRWe, du hade nog tur! Nu har ja dålig koll på vad och vart det hände, men Busan såg lite smått trachad ut!

Ju tyngre hoj, ju hårdare krasch:tungan

Helvete kompis, jag har inte varit inne på länge som du förstår...

Tänkte hoppa in i forumet å bara önska God Jul å de du vet...så ser man din busa sån där?

Usch, läbbigt är det men är förståss väldigt glad att du klarade dig med lite ont och ytterligare en adrenalinrush.
Krascha på banan är ju snudd på häftigt...i trafiken vette fan.

Nu har ni haft en varsin ordentlig alla 3 i teamet, inga fler nu tack!

Kram å God Jul
Hälsa di andre är du snäller...Dennis

aRWe skrev:
2616062 Var och fotade Busan på MB, jag hade nog lite tur där va!

2old skrev:
2671194 Helvete kompis, jag har inte varit inne på länge som du förstår...

Tänkte hoppa in i forumet å bara önska God Jul å de du vet...så ser man din busa sån där?

Usch, läbbigt är det men är förståss väldigt glad att du klarade dig med lite ont och ytterligare en adrenalinrush.
Krascha på banan är ju snudd på häftigt...i trafiken vette fan.

Nu har ni haft en varsin ordentlig alla 3 i teamet, inga fler nu tack!

Kram å God Jul
Hälsa di andre är du snäller...Dennis

Jag har faktis oxå internet! God jul du å! (eller ska jag säga glad påsk? med tanke på hur frekventa dina besök är:tungan )

FredR1k skrev:
2671653 Jag har faktis oxå internet! God jul du å! (eller ska jag säga glad påsk? med tanke på hur frekventa dina besök är:tungan )

Gla påsk min vän...:tuttar

IvarS skrev:
2697710 Ajaj, blir det inlösen på det där? Såg dyrt ut :näsblod
Jodå det blev dyrt, försäkringsbolaget har löst in den så nu letar jag något nytt mordvapen (självmordsvapen då):hihi

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back