Oups I did it again.

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Jag ska nog inte köra hoj längre.:gnissla

Bifogat

• Kraschen 061015 0021.JPG
    Kraschen 061015 0021.JPG
    124.6 KB · Visningar: 207
  • Kraschen 061015 0061.JPG
    Kraschen 061015 0061.JPG
    124.2 KB · Visningar: 197
Aj aj ser ut som hela hojen har veckat sig :gnissla ,tur att du missade traktorn som man ser i bakrunden . Va gick snett ? Blött ?

Det var i söndags polarn och jag är ute på en lugn tur och då menar jag lugn tur neråt Veckholm utanför Enköping, vet inte riktigt vad som händer (kommer inte ihåg från strax före olyckan, men det var lågt stående sol just då) men jag är helt plötsligt inne i en t-korsning bromsar så pass hårt att framhjulet låser och släpper, hojen slår i dikeskanten och jag far på sidan om ut i gräset.
Tror inte det hade hänt om det inte hade varit så kallt i vägbana och däck.
Är öm i ena axeln, ena låret och ena hälen fast inget värre än jag kan jobba.
Traktorn var min bärgare.

Skönt att det inte gick värre med dig.
Du får väl komma och prova ZZ-R 1400:an nu då :)

aRWe skrev:
2554188 Det var i söndags polarn och jag är ute på en lugn tur och då menar jag lugn tur neråt Veckholm utanför Enköping, vet inte riktigt vad som händer (kommer inte ihåg från strax före olyckan, men det var lågt stående sol just då) men jag är helt plötsligt inne i en t-korsning bromsar så pass hårt att framhjulet låser och släpper, hojen slår i dikeskanten och jag far på sidan om ut i gräset.
Tror inte det hade hänt om det inte hade varit så kallt i vägbana och däck.
Är öm i ena axeln, ena låret och ena hälen fast inget värre än jag kan jobba.
Traktorn var min bärgare.

Funatic skrev:
2554830 ....komma och prova ZZ-R 1400:an nu då :)
Jag kommer!!!!! Jag tycker nästan det är orättvist att jag inte krockat eller fått cykeln stulen i år, då det kommit en ny ZZ-R :D

Å folkar klagar på att jag vurpar... :va

Men vad håller du på med? Hoppas att du mår bra, och passa dig för sjukvården, de hittar bara en massa fel :kryckor

*Anders*

Ajdå, busan ser tämligen trasig ut.. bra iaf att du klarade dig ifrån större skador !
Nog för att säsongen är slut, men inte kastar man bort den i diket då :tungan

Shit happens, ny/lagad hoj nästa år så är det bara o tuta o köra igen :tummenupp

ojdå..inte kul att klota.
Men se det från den ljusa sidan...nu kan du ju köpa en hoj som går att svänga och bromsa med!:D :tuttar

*kastar mig ner och tar skydd*

Sir:C skrev:
2562326 ojdå..inte kul att klota.
Men se det från den ljusa sidan...nu kan du ju köpa en hoj som går att svänga och bromsa med!:D :tuttar

*kastar mig ner och tar skydd*
Jag var nog inne mer på något som inte går att köra så fort med typ Virago, Shadow, Intruder.:rolleyes: :)

aRWe skrev:
2562437 Jag var nog inne mer på något som inte går att köra så fort med typ Virago, Shadow, Intruder.:rolleyes: :)

Finns bättre alternativ, Ural med sidovagn, vänster fotsula duger som nödbroms...eller Royal enfield diesel..:rolleyes:

Har du sett över skadorna? Blir det en annan hoj el reperation?

aRWe skrev:
2562437 Jag var nog inne mer på något som inte går att köra så fort med typ Virago, Shadow, Intruder.:rolleyes: :)
Hhmmm, inte går så fort... och ska gå att svänga med om det mot förmodan skulle komma en kurva, hhmmmm, nu kom jag på.... EN MOTARD :fattartil

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back