Otursdag!?

Nej någon mat blir det inte av hästen....han är nog seg och inte så god.Och investering av DVD ska det bli,VHS är slängd i dag.Och någon ny hjälm har jag inte råd med.Nästa hjälm jag köper släpper jag inte i sikte.Den får flytta in permanent på huvudet.Och en sak till som har gått snett.Min miniM som jag hade beställt kommer jag inte få heller.För firman som jag hade beställt den ifrån har glömt min beställning så shi fick ja. :va :confused: :gnissla

Statistiken på min otur faktor måste ju va fixad för hela året nu...eller? :rolleyes:
Gustav1 skrev:
Punkt tre, fyra och fem skulle ju lätt kunna ha undvikits.

Gör mat av hästen, kör inte för fort och släpp inte taget om din nya fina hjälm.

(Edit, även punkt sex undviks lätt genom att använda sig av DVD-spelare.)

A-star skrev:
Ja den lilla ungen sprang fort iväg,innan jag hade plockat upp den rullande hjälmen som for runt på golvet.Och någon unge eller föräldrar såg jag inte röken av :va .Förmodligen tog dom benen på ryggen o sprang...när dom hörde hur jag skrek rakt ut ,utan att veta vad jag egentligen sa:"#¤%&/()=!"#¤. :mad:

Så nu får jag åka omkring med en repig o ful hjälm,hur kul är det..... :huvet

En unge klättrade upp på min hoj precis när jag skulle ha den o man ska inte skrika då klättrar de ner. Man ska gå lugnt fram och ta ungen o kasta honom så längt man kan.
Han började gråta men det gjorde bara det hela roligare.
Hans mamma som inte kunde svenska bara kollade argt på mig genom sin burka.

Sen fick jag ju fan tvätta hojen :mad:

Min DVDspelare pajjade precis när jag hyrt 2 filmer o arg som jag blev ringde jag polaren o tvinga honom sälja sin spelare till mig o efter en halvtimme gav han med sig så jag sprang en halv mil för att hämta den(jag åker inte kommunalt) o sen tvingade jag honom att skjutsa mig hem med den.

Tänk att då har vi faktiskt någonting gemensamt, jag åker inte heller kommunalt :)
Endast till krogen :tuttar

Mavve skrev:
Man ska gå lugnt fram och ta ungen o kasta honom så längt man kan.
Han började gråta men det gjorde bara det hela roligare.
Hans mamma som inte kunde svenska bara kollade argt på mig genom sin burka.

:rofl :rofl :rofl

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...