borggren
Ny medlem
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
Hej......
köpte min nya -02;a för ca 3 månader sedan....
70mil gick bra high sidade med kalla däck, bröt 4 revben o spräckte 2.
Sjukskiven 7 veckor
Frisk i 2.
Åkte som ett svin efter en liten skånsk väg, grus i en kurva......
Rakt i en stolpe fick husan på mig då den kom efter.....
Krossade höger knä, spräckt bäcken, njuraren på höger sida o ryggen fick vad de tålde o lite till, och som att detta inte räckte så fick jag vänster under ben avslaget med
(Får börja stödja på min fot "kanske" i mitten på september, troligtvis sjuksriven i 8-10 månader)
Låg på lassarettet i drygt en vecka.....
Kommer hem på tisdag förra veckan och säljer hojen till Krickan4 (också på detta forumet).
Han hämtar den på onsdagen, fixar de fel som blev vid min krach, Ringer han mig igår söndag......FRÅN SAMMA AVDELNING PÅ LASSARETTET SOM JAG VARIT PÅ, OCKSÅ HAN "TITANRENOVERAD"
Fast han klarade sig hyfsat med tanke på att kan åkte rakt i sidan på en minibuss, "bara" titan i armen!!
Men nu är den DÖD olyckshusan!!!
Kanske lika bra det
köpte min nya -02;a för ca 3 månader sedan....
70mil gick bra high sidade med kalla däck, bröt 4 revben o spräckte 2.
Sjukskiven 7 veckor
Frisk i 2.
Åkte som ett svin efter en liten skånsk väg, grus i en kurva......
Rakt i en stolpe fick husan på mig då den kom efter.....
Krossade höger knä, spräckt bäcken, njuraren på höger sida o ryggen fick vad de tålde o lite till, och som att detta inte räckte så fick jag vänster under ben avslaget med
(Får börja stödja på min fot "kanske" i mitten på september, troligtvis sjuksriven i 8-10 månader)
Låg på lassarettet i drygt en vecka.....
Kommer hem på tisdag förra veckan och säljer hojen till Krickan4 (också på detta forumet).
Han hämtar den på onsdagen, fixar de fel som blev vid min krach, Ringer han mig igår söndag......FRÅN SAMMA AVDELNING PÅ LASSARETTET SOM JAG VARIT PÅ, OCKSÅ HAN "TITANRENOVERAD"
Fast han klarade sig hyfsat med tanke på att kan åkte rakt i sidan på en minibuss, "bara" titan i armen!!
Men nu är den DÖD olyckshusan!!!
Kanske lika bra det