Otur idag?

Har lämnat in bilen på verkstan, får se hur den här dagen slutar.......:huvet

Min lillebror föddes fredagen den 13e..kl 13 (och någonting)..taxichaffisen vände sig mot mamma på väg mot BB och säger: "du kanske vill veta att detta är taxi nummer 13"...hon ser fredagen den 13e som en turdag..jag ser det mera så att det var då Rosemarys baby nr2 kom till världen :näsblod

:hihi

utmana ödet.......

...om man tror på sådant. Ska ut å rasta urGixxern, blir intressant med tanke på alla varningar om poliskontrollvecka, åså ska jag ta det lugnt senare idag, jag lovar:rolleyes:

Haha. Gjorde detsamma imorse. Körde en lång omväg via södralänken bara för att få vakna till av mullret från boxern. Det är nästan så att putsen lossnar från väggarna i tunnarna. Gött!

Kom fram helskinnad till jobbet och nu sitter jag här med ett leende på läpparna.

Gabor skrev:
2535509 ...om man tror på sådant. Ska ut å rasta urGixxern, blir intressant med tanke på alla varningar om poliskontrollvecka, åså ska jag ta det lugnt senare idag, jag lovar:rolleyes:

Började dagen med en punktering på bilen. När jag skulle byta däcket så sitter domkraften fast, och det gick inte att se hur i mörkret...:mad:

Thermal skrev:
2535602 Ingen direkt otur än, dagen är bara mer jävlig än vanligt. Och klockan är bara kvart i tio. :huvet :mad:

Är inte du ute och åker båt? Är du verkligen i samma tidszon som vi andra? :va

Alx skrev:
2535723 Är inte du ute och åker båt? Är du verkligen i samma tidszon som vi andra? :va

Åker båt gör jag, just nu i Italien som har CET, samma som hemma alltså.
Men snart blir det bli ändring på det, 8-9 timmar bakåt. Fint det. :banana

Thermal skrev:
2535781 Åker båt gör jag, just nu i Italien som har CET, samma som hemma alltså.

Aha, då är jag med! Fuskis där, du ska säkert till nåt varmt land också, där man slipper frysa! Jag blir så avundsjuk! Det här är en dålig dag! :mad:

Min otur idag består än så länge av att jag försökte vända på dygnet inatt, men lyckades bara hålla mig vaken till kl 2 och sen att jag vaknade nu vid kl10... jag som ska jobba 18.30-06.30 idag. Vad trött jag kommer att bli!!:6surkart

Fotrally skrev:
2535815 Min otur idag består än så länge av att jag försökte vända på dygnet inatt, men lyckades bara hålla mig vaken till kl 2 och sen att jag vaknade nu vid kl10... jag som ska jobba 18.30-06.30 idag. Vad trött jag kommer att bli!!:6surkart

Prova med en eftermiddagslur då! Om man sover en stund på eftermiddan gör inget om man inte ska upp tidigt i morn och det ska du ju inte! :)

Thermal skrev:
2535781 Åker båt gör jag, just nu i Italien som har CET, samma som hemma alltså.

På väg över?

Kör ni också karibien i vinter? Jag flyger till Houston på fredag för att köra lite västra karibien en stund.

Jag blev av med kortet för 2 dar sen, det betyder 48 timmar senare slår kl 21:45 ikväll...:P Då blir ja ju av med det riktiga körkortet idag den 13...

Så ja, jag har nog haft lite otur:P

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...