Otroligt fina bilder ifrån Mopperejset på Lockarp

Vilken skärpa, vilken fokusering, vilken grace och vilken stil! :fakta

Nu pratar jag naturligtvis om FOTOGRAFEN!!! :crash

Yasha skrev:
Vilken skärpa, vilken fokusering, vilken grace och vilken stil! :fakta

Nu pratar jag naturligtvis om FOTOGRAFEN!!! :crash
Om du är gravid så nekar jag till allt, jag jobbade i murmansk i våras.

Undrar om Gröna Faran var med ? Hjälpte till med lite tokmek i veckan och Roffe fick i alla fall igång maskinen, men om den oprövade motorn gick som den skulle, är en annan fråga... Han sade något om att åka söderöver i helgen för mopperejs.

GSXR1100R skrev:
Om du är gravid så nekar jag till allt, jag jobbade i murmansk i våras.
Dummer, inte kan en så gammal, skrumpen man som du vara fertil fortfarande?!? :lol

Men, men... om inte fjäsket duger, så får jag väl vara tyst hädanefter! :5sure

Yasha skrev:
Dummer, inte kan en så gammal, skrumpen man som du vara fertil fortfarande?!? :lol

Men, men... om inte fjäsket duger, så får jag väl vara tyst hädanefter! :5sure
Phuuu nu känns det bättre, jag ser fram emot dagen X, då ska vi malta :öl

Puss :kär

*om krattan läser detta så är det inte jag som skriver*

TomK skrev:
Undrar om Gröna Faran var med ? Hjälpte till med lite tokmek i veckan och Roffe fick i alla fall igång maskinen, men om den oprövade motorn gick som den skulle, är en annan fråga... Han sade något om att åka söderöver i helgen för mopperejs.
Vi äger den gamla gröna som Roffe trimmade, men den måste fixas lite innan nästa rejs.

Vem av er glider metrakit? är det 50cc eller 80cc? tycker inte det är värt att lägga 50k för 50cc och 70k? för 80cc för att tävla mopperäjs :D

Det är min granne / skitbra polares hoj Hans pappa har en ( Han som körde ) Och hans son har en sonen har 50cc och den går saftigt , pappan har 75cc och den går ännu saftigare , Det är samma motor som sitter på nyare Derbi moppar , fast dom 2 kör med cylle system förgasare och sakärt nått mer..;) Sonen är Svensk mästare i Minimoto också :) han är 12 år!

fina bilder iaf .

Jaha det är inte anders & robert gull då?? jag tänkte köpt en sån men när jag hörde priset så var det inte lönt får ju en kanon hoj för dom pengarna.

Therudeboy skrev:
Vem av er glider metrakit? är det 50cc eller 80cc? tycker inte det är värt att lägga 50k för 50cc och 70k? för 80cc för att tävla mopperäjs :D

50cc kostar 42 tusen sen skiljer det lite om det är vuxen eller barnmodellen man köper.

Mycket fina bilder Micke. Speciellt dom på mig :cool: :p
Då kommer ni och kör så fort ni fixat moppen då?

Kullberg skrev:
50cc kostar 42 tusen sen skiljer det lite om det är vuxen eller barnmodellen man köper.

Okej har frågat priset på maxat-racing men jag kom inte ihåg dom exakta priserna.Nästa år kommer jag ut med en mb5:a "budget" räcer :D

Therudeboy skrev:
Okej har frågat priset på maxat-racing men jag kom inte ihåg dom exakta priserna.Nästa år kommer jag ut med en mb5:a "budget" räcer :D

okej det är möjligt dom lägger på lite för det är ju klart dom vill tjäna på det. men vi här nere i trelleborg har den fördelen att vi kan köpa in av den danska importören direkt.
okej då kanske du gör en visit nere på lockarp någon gång??
det är en otroligt rolig bana!

Okej men w-motoracing säljer väl oxå? eller om det var pocktebike som sålde?,Jo då det lär det väl bli om planerna går som jag vill,annars gör jag väl ett besök med min minimoto:)

Therudeboy skrev:
Okej men w-motoracing säljer väl oxå? eller om det var pocktebike som sålde?,Jo då det lär det väl bli om planerna går som jag vill,annars gör jag väl ett besök med min minimoto:)

jag har för mig att w-motorracing bara säljer minimoto. men jag är helt säker på att hansens motor i trelleborg säljer, sen vet jag faktiskt inte fler ställen här i sverige.
okej, det låter bra :tummenupp

Kullberg skrev:
Mycket fina bilder Micke. Speciellt dom på mig :cool: :p
Då kommer ni och kör så fort ni fixat moppen då?
Akta dig, det är en skummis bakom dig ;)

Bifogat

• epsn0017.jpg
    epsn0017.jpg
    77.5 KB · Visningar: 148
Klart snygga bilder Micke. Ser ut att ha varit en kanonbra dag.
Grattis till vinsten Brink & Co :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...