Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du är gravid så nekar jag till allt, jag jobbade i murmansk i våras.Yasha skrev:Vilken skärpa, vilken fokusering, vilken grace och vilken stil!![]()
Nu pratar jag naturligtvis om FOTOGRAFEN!!!![]()
Dummer, inte kan en så gammal, skrumpen man som du vara fertil fortfarande?!?GSXR1100R skrev:Om du är gravid så nekar jag till allt, jag jobbade i murmansk i våras.
Phuuu nu känns det bättre, jag ser fram emot dagen X, då ska vi maltaYasha skrev:Dummer, inte kan en så gammal, skrumpen man som du vara fertil fortfarande?!?![]()
Men, men... om inte fjäsket duger, så får jag väl vara tyst hädanefter!![]()
Vi äger den gamla gröna som Roffe trimmade, men den måste fixas lite innan nästa rejs.TomK skrev:Undrar om Gröna Faran var med ? Hjälpte till med lite tokmek i veckan och Roffe fick i alla fall igång maskinen, men om den oprövade motorn gick som den skulle, är en annan fråga... Han sade något om att åka söderöver i helgen för mopperejs.
BrInK skrev:mt5 motor, gilera chassi, rs125 kåpor.
Therudeboy skrev:Vem av er glider metrakit? är det 50cc eller 80cc? tycker inte det är värt att lägga 50k för 50cc och 70k? för 80cc för att tävla mopperäjs![]()
Kullberg skrev:50cc kostar 42 tusen sen skiljer det lite om det är vuxen eller barnmodellen man köper.
Therudeboy skrev:Okej har frågat priset på maxat-racing men jag kom inte ihåg dom exakta priserna.Nästa år kommer jag ut med en mb5:a "budget" räcer![]()
Therudeboy skrev:Okej men w-motoracing säljer väl oxå? eller om det var pocktebike som sålde?,Jo då det lär det väl bli om planerna går som jag vill,annars gör jag väl ett besök med min minimoto![]()
Akta dig, det är en skummis bakom digKullberg skrev:Mycket fina bilder Micke. Speciellt dom på mig![]()
![]()
Då kommer ni och kör så fort ni fixat moppen då?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |