Otrohet

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Lite kul :tuttar

En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare.
En dag blir lusten för stor för dem och de for hem till henne där de hade
vild älskog hela eftermiddagen. Utpumpade efter timmar med vild sex, så
somnade de och vaknade inte förrän vid åttatiden på kvällen. Medan mannen
slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans skor ut ock
gnida in dem med gräs och jord. Hon tyckte det var lite underligt men
gjorde som han sagt. Han tog på sig skorna for hem.

-"Var har du varit" frågade hans fru så fort han kom innanför dörren
-"Älskling, jag kan inte ljuga för dig. Jag har haft ett förhållande med
min sekreterare, och vi har haft sex hela eftermiddagen. Jag somnade och
vaknade inte förrän klockan åtta. "Frun stirrar ned på hans skor och

säger: -"Din förbannade lögnhals! Du har varit och spelat golf !

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

Honda forever skrev:
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

:hihi

Mekonomen äger:)

Mannen som blev höna

Svenne gjorde som han alltid gjort, kysste hustrun på kinden och kröp ner i
sängen och somnade. Plötsligt vaknade han med ett ryck och upptäckte en
skäggig äldre man i munkkåpa stå bredvid honom.
- Vad i helvete gör du i mitt sovrum? Och vem är du? frågade han
- Det är inte ditt sovrum, svarade mannen, jag är sankte Per och du är i
himlen.
- Vad säger du är jag död? Jag vill inte dö, jag är för ung för det sa
Svenne.
Är det så, då vill jag att du skickar tillbaks mig omgående.
- Det är inte så lätt, svarade sankte Per, du kan bara komma tillbaks i
form av en hund eller en höna. Välj själv!

Jaa, tänkte Svenne, en hund...? Näe, fy fan det vill jag inte vara!
En höna...? Ja, varför inte? Att vara med tuppen kanske inte är så dumt.
- Jag vill bli en höna!
Rätt var det var så upptäckte han att han låg i en hönsgård, fjäderprydd.
Men jäklar, vad det tryckte i arslet. Då såg han tuppen komma emot honom.
- Hej, du måste vara den nya hönan... Hur känns det?
- Hej! Hyfsat, men det trycker så in i helsicke i arslet.
- Ja det är ägglossningen... Du har aldrig fått ägg, va?
- Näe, hur gör man?
- Kuckla två gånger och sen klämmer du till, svarade tuppen snällt.

Svenne kucklade två gånger och nöp till och "ping" och "pang", så låg ägget
där.
Wow, tänkte Svenne, det här var ju hur läckert som helst. Han kucklade igen
och nöp till. Ett till ägg...
Tredje gången han kucklade, så hörde han sin fru skrika:
- Vakna för i helvete, du håller på att skita ner hela sängen!!!

1)
Det bar sig inte bättre än att en Alfred från Hebbersliden hade avlidit och lämnat sin fru Alma. Som brukligt så skulle det annonseras i Norran, så Alma ringde annonsavdelningen för att meddela det inträffade. Följande samtal utspelade sig:

Alma: Jer he annonsavdelninga?

Norrans annonsmedarbetare: Jo, det stämmer.

Alma: E n Alfré jer dö.

Norran: Jaha, och nu vill ni sätta in en dödsannons förstår jag.

Alma: Joo

Norran: Och vad vill ni att det ska stå i annonsen då ?

Alma: E n Alfré jer dö. Ingé mer, för he vål se dyrt om ji skriv na mer. He jer int lönnt å lägg ut na i onödan.

Norrans anställde funderade en stund och kom fram till att det nog skulle bli svårt att övertala denna dam till att skriva något mera i annonsen, så efter övervägande så sade han till Alma: -Du får tre ord till gratis. Vi bjuder på dem.

Alma funderade några sekunder och sa sedan: -Ja, isåfall se vill je att he ska stå.... Skoter till salu.

2)
There was this couple that had been married for 20 years. Every time they made love the husband always insisted on shutting off the light. Well, after 20 years the wife felt this was ridiculous. She figured she would break him out of this crazy habit. So one night, while they were in the middle of a wild,screaming, romantic session, she turned on the lights. She looked down... and saw her husband was holding a battery-operated pleasure device... a vibrator! Soft, wonderful and larger than a real one. She went completely ballistic. "You impotent bastard," She screamed at him, "how could you be lying to me all of these years? You better explain yourself!" The husband looks her straight in the eyes and says calmly: "I'll explain the toy . . . you explain the kids!

3)
En man ringde hem till sin fru och sa, "Älskling jag har blivit tillfrågad att hänga med på en fisketur till Canada med min chef & en del av hans vänner. Vi kommer att vara borta en vecka. Det är ett bra tillfälle för mig för att få den befodran som jag väntat på, så snälla kan du packa tillräckligt med kläder för en vecka och ställa fram mitt spö och fiskelåda. Vi kör från firman så jag kommer förbi och hämtar upp mina saker. "Förresten! Vill du vara snäll att packa ner min blåa siden pyjamas" Frun tänker, det låter lite konstigt men som vanligt är hon den goda hustrun, gjorde precis vad han bad om. Följande vecka kom mannen hem lite trött men såg ändå pigg och glad ut. Frun välkomnade honom och frågade ifall han fångat många fiskar? Han svarade, "Ja, massor av lax, några Bluegill och några svärdfiskar. Men varför packade du inte ner min blåa siden pyjamas som jag bad dig om? Frun svarade, " Det gjorde jag. Den ligger i din fiskelåda...."

Q: What’s a serial killer’s best pickup line?

A: “Excuse me—does this napkin smell like chloroform to you?”

/Jocke

En ung pojke kom hem från skolan och hans mamma frågade, -"Vad har du gjort idag då? "Det vanliga", svarade pojken." Vi har haft matteprov, jag har fått ett stort A i rättstavning, och så hade jag samlag med min Engelskalärare. Hans upprörda mor vet inte vad hon skall säga. Men till slut efter allt stammande och hostande säger hon -"Gå in till din far och tala om för honom vad du sa till mig!" Pojken går in till sin pappa och säger,- "Jösses vad mamma är sur!" Pappan" Varför då då?" "Jag har just talat om för henne vad jag gjorde i skolan idag, matteprov, och så fick jag stort A i rättstavning samt att jag hade samlag med min lärare i engelska." Stolt visar pappan sin son det genom en liten vink ock ett belåtet nickande och säger, "Grattis min son - Du har passerat en milstolpe i ditt liv." "Låt oss gå ut och fira! Vi kan äta lite glass och sedan skall jag köpa dig en ny cykel." "Glassen vore great,! Men, kan vi inte vänta några da´r med cykeln för min ända brinner som helvetet!"

En raggare var ute och körde en kväll. Plötsligt såg han en snygg tjej stå på trottoaren. Han körde fram till henne och kallade på henne. När hon kom fram till bilen vevade han ner rutan och bad henne att sticka in huvudet i bilen. Hon funderade ju på varför, men gjorde vad han bad henne om. Då vevade raggaren upp rutan och klämde fast hennes huvud så hon inte kom loss, sen gick han runt bilen och satte på henne. Sedan hoppade han in i bilen igen och flinade mot tjejen.
-Vi raggare har våra knep, sa han nöjt.
-Det har vi bögar också....

FeeBee skrev:
En raggare var ute och körde en kväll. Plötsligt såg han en snygg tjej stå på trottoaren. Han körde fram till henne och kallade på henne. När hon kom fram till bilen vevade han ner rutan och bad henne att sticka in huvudet i bilen. Hon funderade ju på varför, men gjorde vad han bad henne om. Då vevade raggaren upp rutan och klämde fast hennes huvud så hon inte kom loss, sen gick han runt bilen och satte på henne. Sedan hoppade han in i bilen igen och flinade mot tjejen.
-Vi raggare har våra knep, sa han nöjt.
-Det har vi bögar också....

HAHAHA! :rofl :rofl :rofl

Marals76 skrev:
Lite kul :tuttar

En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare.
En dag blir lusten för stor för dem och de for hem till henne där de hade
vild älskog hela eftermiddagen. Utpumpade efter timmar med vild sex, så
somnade de och vaknade inte förrän vid åttatiden på kvällen. Medan mannen
slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans skor ut ock
gnida in dem med gräs och jord. Hon tyckte det var lite underligt men
gjorde som han sagt. Han tog på sig skorna for hem.

-"Var har du varit" frågade hans fru så fort han kom innanför dörren
-"Älskling, jag kan inte ljuga för dig. Jag har haft ett förhållande med
min sekreterare, och vi har haft sex hela eftermiddagen. Jag somnade och
vaknade inte förrän klockan åtta. "Frun stirrar ned på hans skor och

säger: -"Din förbannade lögnhals! Du har varit och spelat golf !

Du väl inte läst senaste nummret av GOLF :va Samma skämt där.
Men den är bra och alla andra

Tåbbä skrev:
Mannen som blev höna

Svenne gjorde som han alltid gjort, kysste hustrun på kinden och kröp ner i
sängen och somnade. Plötsligt vaknade han med ett ryck och upptäckte en
skäggig äldre man i munkkåpa stå bredvid honom.
- Vad i helvete gör du i mitt sovrum? Och vem är du? frågade han
- Det är inte ditt sovrum, svarade mannen, jag är sankte Per och du är i
himlen.
- Vad säger du är jag död? Jag vill inte dö, jag är för ung för det sa
Svenne.
Är det så, då vill jag att du skickar tillbaks mig omgående.
- Det är inte så lätt, svarade sankte Per, du kan bara komma tillbaks i
form av en hund eller en höna. Välj själv!

Jaa, tänkte Svenne, en hund...? Näe, fy fan det vill jag inte vara!
En höna...? Ja, varför inte? Att vara med tuppen kanske inte är så dumt.
- Jag vill bli en höna!
Rätt var det var så upptäckte han att han låg i en hönsgård, fjäderprydd.
Men jäklar, vad det tryckte i arslet. Då såg han tuppen komma emot honom.
- Hej, du måste vara den nya hönan... Hur känns det?
- Hej! Hyfsat, men det trycker så in i helsicke i arslet.
- Ja det är ägglossningen... Du har aldrig fått ägg, va?
- Näe, hur gör man?
- Kuckla två gånger och sen klämmer du till, svarade tuppen snällt.

Svenne kucklade två gånger och nöp till och "ping" och "pang", så låg ägget
där.
Wow, tänkte Svenne, det här var ju hur läckert som helst. Han kucklade igen
och nöp till. Ett till ägg...
Tredje gången han kucklade, så hörde han sin fru skrika:
- Vakna för i helvete, du håller på att skita ner hela sängen!!!
klart bäst hittills :tummenupp

jesseboy skrev:
1)
Det bar sig inte bättre än att en Alfred från Hebbersliden hade avlidit och lämnat sin fru Alma. Som brukligt så skulle det annonseras i Norran, så Alma ringde annonsavdelningen för att meddela det inträffade. Följande samtal utspelade sig:

Nu gere så att ji bo ner en alfred, endast en mil ifrån hebberslia :P

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back