flugan
Vem vet
Det står att Otrivin inte bör tas om man opererat bort hypofysen. Varför då. Är det hormoner i? Dör man om man nyser utan hypofys?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Jo det går bra om man intar vätskan rektalt.
HanneZ skrev:Jo det går bra om man intar vätskan rektalt.
Står det i hoj-manualen att du ska köra fort med den? Nä, det är lixom givet. Prova nu o ta de rektalt, allt släpper direkt tydligenflugan skrev:Men så står det inte i den medföljande informationsbladet (jag har läst det flera ggr nu). Dock står det att det inte påverkar min förmåga att köra bil eller sköta maskiner.

HanneZ skrev:Står det i hoj-manualen att du ska köra fort med den? Nä, det är lixom givet. Prova nu o ta de rektalt, allt släpper direkt tydligen![]()
Fegis.flugan skrev:I min hoj-manual står det "Rigorously observe all road signs and national road regulations". Således provar jag inte...
flugan skrev:Det står att Otrivin inte bör tas om man opererat bort hypofysen. Varför då. Är det hormoner i? Dör man om man nyser utan hypofys?
General E skrev:Jaaaaaaaaa du kommer att döööööööööö!
Näe, så här är det: Om man åpererar bårt hypofysen så slår man hål på ett ben i övre delen av näsan. Efter åperationen blir det ett hål där så är du riktigt skicklig kan du spruta nässpray upp i hjärnan.

General E skrev:Efter åperationen blir det ett hål där så är du riktigt skicklig kan du spruta nässpray upp i hjärnan.

NEJ! ingen helig schääjk!flugan skrev:Holy sheijt![]()

gamle svarten skrev:NEJ! ingen helig schääjk!
otrivin skall tas : intramuskulärt i ringmuskeln! AKA: rectum.![]()
För att man kan.ft skrev:Varför plockar man dän hypofysen?![]()
ft skrev:Varför plockar man dän hypofysen?![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |