Otrevliga försäljare

Om en försäljare har "en dålig dag" så borde den sjukskriva sig. För ska man va försäljare måste man behandla alla kunder bra. Man märker ju bara här på sporthoj att om man behandlar en kund fel så sprids det och det tappar de många kunder på!

Out_Spinner skrev:
Helt rätt. Men går det ut över kunderna så får dom räkna med att man handlar någon annastans..

Tja...att EN försäljare uppträder otrevligt EN gång avgör ju saken...

AVA MC :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko

KÖP INTE MC DÄR OM DU VILL HA GARANTI SOM FUNKAR!!!!!!!

Davve84 skrev:
AVA MC :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko

KÖP INTE MC DÄR OM DU VILL HA GARANTI SOM FUNKAR!!!!!!!

Snacka inte sånt här jävla skit utan att åtminstone berätta vad du råkat ut för!

Hannez , ursäkta inlägget med gillar din /dev/null
mycket frugan säger går precis dit :-O

glenoyne skrev:
Lelles MC= :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Har handlat mängder med delar både till cross och mc. Tycker dom är superbra, både på lagerförande av delar och snabba leveranser som hitills alltid varit kompletta!

LELLES får 5 :tummenupp av 5 möjliga!

Martin

Instämmer!
Har beställt delar därifrån flera ggr, aldrig varit några problem. Någon gång har inte delarna funnits inne, men då har de istället skickat denna vara hem i brevlådan utan extra kostnad. Ett pluss för att de inte väntade med att skicka hela ordern utan istället skickade det de hade hemma! :tummenupp

Jag beställde nyligen ett kåpglas från S-Racing, och det passar inte :huvet
Måste för helvete såga i det för att få det på plats, vilket jag vägrar..

Dåligt bemötande? - det kan ju faktiskt bero på dig!

Du kanske var lite väl svävande och hade svårt att klämma ut vad du ville och killen kanske kände att "det här har jag inte tid med" osv... vilket du upplevde som ett ointresse...

sen finns det ju faktiskt personkemi (även mellan killar :tungan ) som kanske inte riktigt stämde...

Enda stället jag upplevt som dåligt är faktiskt AVA... men så behövs dom inte då mcvaruhuset ligger nära o bra...

Beviks i Linköping kan förresten vara riktigt sega när det gäller leveranstid, och en visst person anser jag som grinig..

Jag beställde ett kåpglas till en GSXR1100-87a av Lelles för 4 år sedan och har ännu inte fått det trots att jag ringt de ett antal ggr, har inte ens fått en förklaring på varför det inte har kommit !!! :kocko :kocko :kocko
Nu gör det iofs inte så mycket eftersom jag hunnit byta hoj 2ggr sedan jag beställde glaset...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti