Nyteknik
Bannad
Jag hade verligen inte räknat med att se Ralf Hellström 7:a och Axxexs 8:a i 250-sammandraget efter tre race. Men kör man bra och utan vurpor adderas förstås poängen. Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jo, det är det nog. Jag trodde det skulle bli stenhårt mellan Harms, Dobrich, Mårtensson, Cajback, Sjöström (som körde 1:08 på Gelleråsen redan förra säsongen med en långsammare hoj än den han har i år), Lindfors, Kihlander och någon enstaka darkhorse. Därefter placerade jag Oscar i min prognos. Istället ligger han fyra och Ralf Hellström och Anders Larsson har bytts ut mot några av namnen ovan. Vem hade trott det?oFFkeFF skrev:Att oscar skulle ligga fyra efter tre tävlingar, trots en vurpa är en större sensation tycker jag.
Goodstuff skrev:Stabilitet är ju nyckelordet för Larsson och Hellström tex. ta poäng i varje race ger resultat i slutändan, krascher, maskinproblem och diskvalificering gör det inte.
Ett halvt kval är ju ingenting.Pålle skrev:Exakt! Och nu är det inte ens så att Oscars hoj gått felfritt heller. Vi har faktiskt missat ett halvt kval en gång pga. en lös kontakt.
(Detta får jag väll äta upp en dag)
/Joakim
Olav Å skrev:Jag, Autio och Haanpää kommer att dyka upp i Karlskoga på torsdag morgon
![]()
Det förändrar en hel del!!!
![]()
![]()
![]()
www.lindberghini.com/ahlbergracing
Nyteknik skrev:Ett halvt kval är ju ingenting.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |