OT: Uthyres 3:a i södra Sthlm.

Wille

Gröna Faran
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD ZX6R
Jag har en 3:a i Alby (yeah jag vet) på 78 kvm som jag har tänkt och hyra ut from 1:a aug 2004 och till att börja med 1 år framåt.
Hyran är på ca 4600kr i månaden. Elkostnaden brukar vara på ca 200 kr i månaden.
Det finns kabeltv från ComHem samt om man vill kan man köra bredband via dom. Skaffar man eget teleabb, så kan man ha BBB där oxå.

Det tar 4 min att gå till tunnelbanan och 33-35 min att ta sig in till Centralen därifrån. '

Plats för motocykel KANSKE kan lösas på ett smidigt sätt men det är inte nåt jag kan lova. Jag hade iallafall en guldplats för min hoj och då var den inlåst i ett förråd utanför portingången och bara jag som hade nyckel till det utrymmet.

Om nån nu skulle vara intresserad så PM:a mig om du har några fler frågor.

Nu är det inte upp till mig att avgöra, men jag tror det finns en oskriven lag om att inte göra om SH till bostadsförmedling, arbetsförmedling, aktionsplats etc. Bara en tanke i all välmening om du undrar varför ingen har svarat i tråden.

Ska eventuellt flytta men alby är ju sydlig förort - ush! :7peta

Nån som hyr en 1-2a upp till 2-4k på bättre läge så kan det va intressant.

mb skrev:
Nu är det inte upp till mig att avgöra, men jag tror det finns en oskriven lag om att inte göra om SH till bostadsförmedling, arbetsförmedling, aktionsplats etc. Bara en tanke i all välmening om du undrar varför ingen har svarat i tråden.

Knappast. Det är nog snarare så att ingen vill bo i Alby. Testa att lägga in ett erbjudande om en trea på Östermalm till samma hyra så ska du nog se att det blir rätt mycket svar.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC