OT Sylt,,,

Dakstone

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
GSX 1400 K5
Fan va tråkigt man har idag,, här kommer en story iallafall..

Två polare hade bestämt sig för att byta fruar,vid frukosten kom de överens om att man skulle göra ett streck i smöret för varje gång man hade xxxxxxx den andres fru.
När de kom upp på morgonen så hade den ena ett stort leende för han visste att hans fru hade mens,men leendet avtog när han polare ritade 3 streck i sylten och 4 i oboyèn,,,,

Dakstone skrev:
2189550 Fan va tråkigt man har idag,, här kommer en story iallafall..

Två polare hade bestämt sig för att byta fruar,vid frukosten kom de överens om att man skulle göra ett streck i smöret för varje gång man hade xxxxxxx den andres fru.
När de kom upp på morgonen så hade den ena ett stort leende för han visste att hans fru hade mens,men leendet avtog när han polare ritade 3 streck i sylten och 4 i oboyèn,,,,

Missat att forumet har en Offtopic del?? kan inte förstå va detta har i mc relaterat att göra...

btw du missa halva skämtet.

Cervantes skrev:
2189560 Missat att forumet har en Offtopic del?? kan inte förstå va detta har i mc relaterat att göra...

btw du missa halva skämtet.
Jo det har jag väl missat,, tråkigt att jag förstörde din dag,,

Det var en stockholmare och en finne som träffades över en dartmatch på finlandsbåten en kväll. De kom in på sexsnacket mitt i matchen och stockholmaren föreslår att de ska byta fruar, ha sex så många gånger som möjligt under natten och sen skriva sitt resultat på darttavlan. Sagt och gjort. De försvinner upp i sina hytter och vid frukost nästa morgon kommer stockholmaren ner nöjd och glad, tar en kopp kaffe, går fram till darttavlan och drar tre streck med kritan. Tio minuter senare kommer finnen rusande, svettig och med byxorna på halva röven. Han tittar på darttavlan och utbrister:
"Fan också, jag hann bara med hundranio."

imaster skrev:
2189662 Det var en stockholmare och en finne som träffades över en dartmatch på finlandsbåten en kväll. De kom in på sexsnacket mitt i matchen och stockholmaren föreslår att de ska byta fruar, ha sex så många gånger som möjligt under natten och sen skriva sitt resultat på darttavlan. Sagt och gjort. De försvinner upp i sina hytter och vid frukost nästa morgon kommer stockholmaren ner nöjd och glad, tar en kopp kaffe, går fram till darttavlan och drar tre streck med kritan. Tio minuter senare kommer finnen rusande, svettig och med byxorna på halva röven. Han tittar på darttavlan och utbrister:
Oooppss,,,, nu kommer du att få skäll för att du postade i fel forum,,, :rofl

imaster skrev:
2189662 Det var en stockholmare och en finne som träffades över en dartmatch på finlandsbåten en kväll. De kom in på sexsnacket mitt i matchen och stockholmaren föreslår att de ska byta fruar, ha sex så många gånger som möjligt under natten och sen skriva sitt resultat på darttavlan. Sagt och gjort. De försvinner upp i sina hytter och vid frukost nästa morgon kommer stockholmaren ner nöjd och glad, tar en kopp kaffe, går fram till darttavlan och drar tre streck med kritan. Tio minuter senare kommer finnen rusande, svettig och med byxorna på halva röven. Han tittar på darttavlan och utbrister:

Hahahaha!
:hihi

fel forum? Sex är mig veterligen jävligt MC-relaterat, ska du veta! :tuttar

Det var en björn och en hare som satt brevid varandra i skogen och sket.
Då frågar björnen haren:

-Har du nåt problem med skitig päls?

Haren svarar:

-Nej det har jag aldrig haft.

Då tog björnen haren och torkade sig i röven med den.

:rofl

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back