OT: svammel...

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Såg WW's avatar-text "213 mil på 14 dagar :D" och tänkte bara berätta om en idi*t i min klass som har CYKLAT längre på mindre än halva tiden!!
Han har nu nått hässleholm och jag ska snart iväg för att följa honom nån mil med följebil :)

www.roijer.se :kocko

kajlyl skrev:
Såg WW's avatar-text "213 mil på 14 dagar :D" och tänkte bara berätta om en idi*t i min klass som har CYKLAT längre på mindre än halva tiden!!
Han har nu nått hässleholm och jag ska snart iväg för att följa honom nån mil med följebil :)

jag o en polare(martin Motomax) körde till amsterdam ¨en fredag o var tillbaka på måndagen.
(enkel 90mil)

101mil här när jag hämtade bågen i Sundsvall.
Aldrig mer....

Annnan OTgrej: När jag kollar på Balkanboys nick så läser jag alltid på nåt sätt först: BALKONGPOJKE.
Tänker då snabbt på en pojke i 9-årsåldern som står o gör helikoptern inför sina grannar på en balkong..... Jag vet inte varför jag får dessa bilder :lol

kajlyl skrev:

ska vi jämföra distanser, så känner jag en kille som cyklade till Phuket i Thailand på ca:6 veckor.. :kocko

wonderwizard skrev:
ska vi jämföra distanser, så känner jag en kille som cyklade till Phuket i Thailand på ca:6 veckor.. :kocko

Från Hong Kong eller?

Mavve skrev:
101mil här när jag hämtade bågen i Sundsvall.
Aldrig mer....

Annnan OTgrej: När jag kollar på Balkanboys nick så läser jag alltid på nåt sätt först: BALKONGPOJKE.
Tänker då snabbt på en pojke i 9-årsåldern som står o gör helikoptern inför sina grannar på en balkong..... Jag vet inte varför jag får dessa bilder :lol

hahhahah,har mitt rykte redan spredit sig??!! :fatta!

wonderwizard skrev:
nä, från Helsingborg...

sedan blev han hemflugen från Indien över en helg, enbart för att vara med i ett tv program.

Okej.

Den sträckan lockar inte mig. kna inte vara kul genom de värsta krigsländer där...
Däremot hade det varit kul o cykla ner till Italien, sälja cykeln till närmaste uteliggare och ligga och jäsa på stranden en vecka och sen flyget hem direkt :cool:

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard