OT: Semestern påbörjas NU

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Tänkte bara säga... För jag är så glad!

Hoppas alla har en go semster/sommar nu, och vi ses vid baden :tummenupp
Se till få den sommar ni nu önskar.

KRAM KRAM ; ) :öl :squid :crash

Ps. fram med bärsen nu ds.

Min första semestervecka är snart slut. Jag har ju haft ootroligt otur med vädret. :tungan

Välkomna in i slappheten ni som nu blir lediga.

Den som spar han har :fakta

(fast min semester lär väl både hinna börja och ta slut innan Deadmetal börjar jobba igen.. :gnissla )

Kul, kul...en annan har inte semester (som vanligt). Om jag är ledig så är jag arbetslös :rolleyes:. Är inte så lite avudsjuk.

Första semesterveckan av 3 avklarad. Kan inte direkt klaga på vädret :lol

Dock lite varmt att köra omkring i staden med skinnställ på.. men det är jag beredd att stå ut med :D

Ja vist är det underbart med semester :)
Själv så fick jag semester i tisdags morse, börjar jobba igen den 7:e aug. Då ska jag jobba 4 hela dagar sen blir jag ledig till 1:a sep :D :banana :rofl

Underbart!!!

En dag kvar på semestern sen är det 4 veckor av 7dgr i veckan arbete :)
sen en liten semester på 5 dgr innan det är dags för 3 veckor till av samma sorts arbete som innan :rolleyes: sen börjar skolan igen :brinnerup

men eftersom jag jobbar tidig morgon så kan jag i alla fall njuta av solen :) :tungan

hörde jag *psst* ? firar lördagen som första semsterda med en öl o sen lite skruva! :D
ska ut o prova vtr´n med orginalpipor.. något säger mig att jag kommer bli besviken på ljudet (om det ens existerar) buhää .

semester i 2 veckor nu . riktigt härligt!
/z

*/ ?>
Back