OT - Onsdagstur för semesterfirare och annat löst folk.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Beroende på väder och vind naturligtvis...

En av mina kollegor, en born Skåning som emigrerat till Jönköping, är nere på besök hos föräldrarna i Åhus. Han tog naturligtvis hojen ner för att kunna joina mig på en liten vilserunda.

Vi har bestämt att imorgon, onsdag, är en bra dag att köra vilse.
Planerad start av rundan är kring 13-14-snåret, vi kommer att avsluta dagen på Sjöborakan med en fika. Beräknar vara där vid 18-tiden

Ni som har semester eller bara är allmänna slackers är välkomna att hänga på, "ju fler vi är tillsamman, tillsammans, tillsammans...."

Mer info om tider, startplats m.m. dyker upp under förmidagen imorgon.

Intresse?

I morgon onsdag kl 13-14....jävla semesterfirare! :mad: Jag åker från Lund vid 16.30...troligen. Det ska regna i morgon. :( Så jag får se hur det blir. Det bestämmer jag när jag vaknar i morgon bitti. :gnissla

I morgon onsdag kl 13-14....jävla semesterfirare! :mad: Jag åker från Lund vid 16.30...troligen. Det ska regna i morgon. :( Så jag får se hur det blir. Det bestämmer jag när jag vaknar i morgon bitti. :gnissla
Semester...? Jag har inte semester förrän nästa vecka... har däremot flexibla arbetstider och ser dessutom mötet med min kollega som en del av jobbet :tungan

e det fint väder e jag på... blev inget stockholm denna veckan
Såg det och räknade med dig. :tummenupp

Vi håller ett öga på prognosen innan allt spikas.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

Last edited:
Tack för sällskapet! :tummenupp

Det blev en rejäl vilserunda, vi upptäckte en del fina vägar och en del grusväg. Fikan var som vanligt av högsta klass (överallt), det blev samling på Sjöborakan i det fina vädret. ww visade att han kan wheela och folket som tittade på var imponerade.

Tack för sällskapet! :tummenupp

Det blev en rejäl vilserunda, vi upptäckte en del fina vägar och en del grusväg. Fikan var som vanligt av högsta klass (överallt), det blev samling på Sjöborakan i det fina vädret. ww visade att han kan wheela och folket som tittade på var imponerade.

Tack själv, mycket trevlig runda :tummenupp

det var ju inte för att impa som jag gjorde det, mest för att folk förväntar sig att folk ska wheela

det fanns ju inga poliser, så jag fattar inte varför ingen gjorde det.

Du vet...jag kör ogärna med kamerorna i rygga när jag är ute med hojen så nästa gång på rakan får bli med bil....:gnissla
Med den hojen!?!?! Du behöver väl ingen rygga när du kör den?

Ja för er som inte vet så har JKay nu köpt nytt åk. Här kan ni se hur nöjd han är med provturen. ww ser dock skeptisk ut, är det den silvriga färgen som inte tilltalar honom tro?

Bifogat

• JKays nya hoj.JPG
    JKays nya hoj.JPG
    125.2 KB · Visningar: 86
Last edited:
Har du inte två kameror? :va

Jag har en finkamera och en, eh, fulkamera.

Finkameran är en Canon va och fulkameran en...Nikon? :tungan Alltså har jag 2 finkameror. ;)

Ja för er som inte vet så har JKay nu köpt nytt åk. Här kan ni se hur nöjd han är med provturen. ww ser dock skeptisk ut, är det den silvriga färgen som inte tilltalar honom tro?

Nä, jag vet. F'låt! :( Jag som är så stolt över min buss på två hjul. Packmöjligheter, stereo, vindruta, bling bling....stereo........autopilot.....:kär

:hoppskrat :hoppskrat
Sen när han blir vuxen så blir det en :hojharley

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back