[OT] men kul :-)

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
Jobbigt läge :skrämd :skrämd :D

img3f44cd8681fff.jpg

en delfin är inte så spetsig i framdelen av kroppen......

Rigge skrev:
Photoshop var min första tanke :rolleyes:

så ung å så skepptisk :fakta :D :D ut å klipp flames me dig ist,,, du kommer å få dyngstryk av gonzo,,, jag har sett bilder som skulle få vilken moddare som helt å vekna :D :D

toca1 skrev:
så ung å så skepptisk :fakta :D :D ut å klipp flames me dig ist,,, du kommer å få dyngstryk av gonzo,,, jag har sett bilder som skulle få vilken moddare som helt å vekna :D :D

Jag kan ju ha fel. Som när jag var på Anderstorp för ett tag sen när jag plötsligt såg en gråval komma flygandes ur en kurva. "Photoshop" tänkte jag direkt! Men när jag gnuggat ögonen så såg jag till min förvåning att det var en ZX12:a. :crash

Rigge skrev:
Jag kan ju ha fel. Som när jag var på Anderstorp för ett tag sen när jag plötsligt såg en gråval komma flygandes ur en kurva. "Photoshop" tänkte jag direkt! Men när jag gnuggat ögonen så såg jag till min förvåning att det var en ZX12:a. :crash

Den va jag värd :D :D :D

Rigge skrev:

mohahahahahahaha SVAR PÅ TAL!!!!!!!!:rofl

Rigge skrev:
hahahahahaha

sååååja

eisbaer skrev:
Det ÄR en delfin. Bilden är tagen ifrån en artikel på nätet där de gjorde lite efterforskningar runt bilden. Så jag ljuger inte, det är ingen haj.

du har rätt! om man kolla på bakfenan så är det ingen diskution... det är en delfin!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back