OT istället för TT

Jo så är det nog ww. Vi andra tycker inte om regn. Man kan ju bli blött :fakta

Får se om jag har fått ihop mitt åk till imorgon. Tror inte det men man vet inte.

Otee skrev:
Jo så är det nog ww. Vi andra tycker inte om regn. Man kan ju bli blött :fakta

Får se om jag har fått ihop mitt åk till imorgon. Tror inte det men man vet inte.

jag va ute i ca: 30 minuter,,, fick inte en droppe på mig

wonderwizard skrev:
e det bara jag som varit ute o kört idag ? jag va ner kl 18.00 på sv... men inte en käft... så jag körde hem i stället.... nu ska jag ta o fixa lite kaffe i stället.

ses i morrn på sv ... tid ? 17.45 - 18.05 ?

Jag trodde inte någon skulle ut. :(

Provar imorgon igen. :)

wonderwizard skrev:
jag va ute i ca: 30 minuter,,, fick inte en droppe på mig
Det verkar som det bara ä vi två som tycker att det inte varit så dåligt väder ida!!
oki det har blåst lite men värre har man ju vart med om:)

mclinda skrev:
:) nu har jag kanske lyckats få med en brutta till tills i mörra!!
:hoppa
om ni ser nått blått som ser lite vilsen ut så ä det förmoderligen lilla jag:)

Om inte jag har helt fel för mig så har ROH stor brist på bruttor. :( Om det kommer två så är det en ökning med minst en miljon %. :)

Glenning skrev:
Om inte jag har helt fel för mig så har ROH stor brist på bruttor. :( Om det kommer två så är det en ökning med minst en miljon %. :)
:) kul att man kan föra nått bra med sig:banana
då syns vi mörra då!!

E vädret någorlunda stabilt. Dvs inte regnar,blåser för mycket samt att solen ibland vill titta fram så tar jag gärna en sväng om SV runt 18.00.Kollade nyss på vädret o det ser faktiskt ut som om regnet kommer hålla sina våta vantar borta från oss imorgon
Ska försöka ta med digitalkameran också så vi får upp lite fler bilder på hemsidan :tummenupp Tar nog med karta också ifall vi skulle åka vilse :yoparty

Last edited:
thundrace skrev:
En del av oss väljer våra arbetstider själv,så det kan bli en del turer när som,i allafall jag och glenning är alltid på..

Jag tror att jag också kan hänga på när som hälst på dygnet. :tummenupp

Men kan tyvär inte hänga på idag ( OT ) . Tradigt när det kommer en massa :tuttar med i gruppen. :7peta
Jag har nämligen andra planer idag, jag ska köra till bon-bon land med mina små änglar.

Vi har en plats över i bilen Glenning. Du e ju inte så stor, så du kanske kan följa med :D Men du sover väl nu änndån.

Last edited:
YappE skrev:
Jag tror att jag också kan hänga på när som hälst på dygnet. :tummenupp

Men kan tyvär inte hänga på idag ( OT ) . Tradigt när det kommer en massa :tuttar med i gruppen. :7peta
Jag har nämligen andra planer idag, jag ska köra till bon-bon land med mina små änglar.

Vi har en plats över i bilen Glenning. Du e ju inte så stor, så du kanske kan följa med :D Men du sover väl nu änndån.

Hade bara dina änglar varit lite äldre hade jag hängt på med en gång. Det är inte att man får kramar av tjejerna när man skall åka hem. :tummenupp

Glenning skrev:
Hade bara dina änglar varit lite äldre hade jag hängt på med en gång. Det är inte att man får kramar av tjejerna när man skall åka hem. :tummenupp

hehehe... Jo dom gilla dig ganska bra. Kanske för att du är en trevlig prick.
Dom har tillomed frågat efter jag kommit hem med hojen en dag. Om inte Glenn kommer på fika... De du

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back