Någon som vet mer än jag om hur man hittar dit och kanske hur man kontaktar dem?
Om någon är reggad på EnduroMX får ni gärna ställa frågan där så slipper jag vänta på att få mitt konto aktiverat... Tack på förhand isåfall =)
/Joakim
Om någon är reggad på EnduroMX får ni gärna ställa frågan där så slipper jag vänta på att få mitt konto aktiverat... Tack på förhand isåfall =)
/Joakim