OT idag 30-6

Tack för go tur igår boys..aldrig fel med lite RoH goes touring...vissa av oss gillar ju det också...

McLinda: Starkt att stanna och följa med efter att ha kastat hojen, :klappar
Ang skadorna så hallå,släng den på andra sidan också så matchar det. :banana Och JA,du kommer få höra det till leda,icke en chans att du kommer undan bara för att du är av det täcka könet.Pm'a mig så skall jag se om jag kan hjälpa dig fixa till skadorna,brukar försöka hjälpas åt inom lillgänget..

thundrace skrev:
Tack för go tur igår boys..aldrig fel med lite RoH goes touring...vissa av oss gillar ju det också...

Ang skadorna så hallå,släng den på andra sidan också så matchar det. :banana Och JA,du kommer få höra det till leda,icke en chans att du kommer undan bara för att du är av det täcka könet.Pm'a mig så skall jag se om jag kan hjälpa dig fixa till skadorna,brukar försöka hjälpas åt inom lillgänget..

Jag har läst o läst o läst. Men ingen som skrivigt om vad som hände.
Kanske mclinda kan förklara vad som hände.

Lilla McLinda skulle göra stor entre i gänget och vad funkar bättre än att kasta hojen på närmsta grusplätt...garanterad uppmärksamhet...Skämt åsido,en sån där grej som bara händer,och alltid när 367656 dårar står och tittar..Ingen blev skadad,det enda som räknas,hennes hoj skall vi nog kunna fixa till...men visade duktigt gott mod och följde med runt,Lite imponerande,sen är det ju synd att hennes kompis har bättre hojsmak,men men,man kan ju inte få allt.

thundrace skrev:

Mclinda, kan ju trösta med att du inte är varken först eller sist i gänget att "parkera alternativt" med hojen.
Tror Otee var först sedan R.o.H skapades.
Jag har hunnit med 3 st "annorlunda parkeringar"... :hihi
Alla med min XR, så det kanske inte räkas?? :va :7peta
Har fixat både höger, vänster och bakåt, Bara framåt kvar, men Blue har visat hur man gör, så, jag är nog snart där oxå... :hihi
- och, ja, min XR är rätt repig... :lol

Kan meddela från duktigt säker källa att det väcker en viss uppmärksamhet att glömma fälla ner stödet när man parkerar sin harley utanför HardRock Cafe,Los Angeles en fredagskväll med... :banana :banana

thundrace skrev:
Kan meddela från duktigt säker källa att det väcker en viss uppmärksamhet att glömma fälla ner stödet när man parkerar sin harley utanför HardRock Cafe,Los Angeles en fredagskväll med... :banana :banana

Kan jag tänka mig att det väcker en viss uppmärksamhet.
Glömde själv fälla ner stödet för två veckor sedan. Känns väldigt dumt när man inte orkar hålla imot längre och hojen bara lägger sig ner.

Otee skrev:
Kan jag tänka mig att det väcker en viss uppmärksamhet.
Glömde själv fälla ner stödet för två veckor sedan. Känns väldigt dumt när man inte orkar hålla imot längre och hojen bara lägger sig ner.

Du polarn,du får nästan lägga till "med fransar och sandström racing kit."

fixat. Isär plockning inför nästa kit fixar vi på lördag alternativt Söndag eller?

Linda, Skrapade min för några veckor sen.. Så det är inget att skämmas över :)

:) tack grabbar!! det känns bättre!! ni ä för söta..
men det hade fortfarande känts bättre att ha lite gips att visa upp:)
:dummer det ä väl dumt att låta någon komma undan bara för att "personen" i fråga ä tjej:)
då skulle jag ju få lägga mig ner varje "tur" för att hålla mig där jag ä nu!!!!(det skulle bli dyrt)
det låter som ni har lite förslag på hur jag kan gö mitt hjärta helt igen!! mycket välkommet,,:krama
ni får ha en trevlig helg!! å drick lite öl för mig mä!!
så syns vi på tisda:hoppa
eller här!!

Last edited:
Nyheter
2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

Back