OT: GMail

ksann

Fairings are for sissies!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
.
Jag har 10 Gmail-konto att ge bort, först till kvarn! Mer info om GMail hittar du här: GMail

Är det fler som vill ha så har jag 50 stycken att ge bort..
För er som inte vet vad det är så är det ett mail-konto med för närvarande 2450MB utrymme (växer hala tiden) och möjlighet att skicka upp till 10MB stora filer. Mycket bra och snabb webbmail.

PM:a mig en mailadress dit du vill ha inbjudan skickad så fixar jag det när jag har tid

Last edited:
Jäkligt bra webmail faktiskt. Nästan för bra för att vara gratis, men det har funkat klockrent för mig nu i över ett halvår. Jag kan också skicka inbjudan om nån vill ha. PM:a mailadress bara. :)

Märkligt att inte Gmail finns tillgängligt för alla. Jag menar, är det nån med gmail som inte sitter med femtioelva outnyttjade inbjudningar nu för tiden? Finns ju till o med nån website som samlat ihop några hundratusen gmailinbjudningar.

Coola Ola skrev:
Märkligt att inte Gmail finns tillgängligt för alla. Jag menar, är det nån med gmail som inte sitter med femtioelva outnyttjade inbjudningar nu för tiden? Finns ju till o med nån website som samlat ihop några hundratusen gmailinbjudningar.
du har en bra poäng... jag har 50st, fylls ju på hela tiden!

sen kan man ju använda dem själv, och då har du plötsligt 2500 inbjudningar.. sen 125 000! sen...

i början förstod jag, för då var det inte många med inbjudningar, men nu har alla :)
Tack föresten till vem det nu var som gav mig för ett halvår sen :hej

Nu är jag så jävla trött på hotmail (Trots att jag har fått ett gratis VIP-konto av oförklarlig anledning), så jag tar gärna ett Gmailkonto.
Vill ju använda Outlook..

sismo skrev:
Nu är jag så jävla trött på hotmail (Trots att jag har fått ett gratis VIP-konto av oförklarlig anledning), så jag tar gärna ett Gmailkonto.
Ja jag har med fått ett vip-konto av nån märklig anledning :va

Jag skulle vilja ha Gmail! :D Vem som helst får skicka en inbjudan till mig! :tummenupp

Om ni vill ha en inbjudan av mig så måste ni skicka er nuvarande e-mail adress i ett pm. Det är ett krav för att möjliggöra inbjudan.
Om ni lägger ut er e-mail i tråden blir det svårt för oss som kan ge bort och veta om någon annan redan gett er...

Det är la Gmail man får ett sånt sjukt stort emailkonto?

kan man ladda upp en fil där, tex maila till sig själv och sedan länka den hit, tex en bild eller en lite film?

Sundance Kid skrev:
Det är la Gmail man får ett sånt sjukt stort emailkonto?

kan man ladda upp en fil där, tex maila till sig själv och sedan länka den hit, tex en bild eller en lite film?

Du kan göra så men då måste du ju lämna ut kontonamn och lösen. Dessutom tror jag bara att det är 20mb stora bilagor.
Men en liten brasklapp, google scannar alla mail med olika filter. Samt sökningarna loggas antar jag.
Gratis är gott men det finns ju en andledning till att det just är gratis.

Victor skrev:
Du kan göra så men då måste du ju lämna ut kontonamn och lösen. Dessutom tror jag bara att det är 20mb stora bilagor.
Men en liten brasklapp, google scannar alla mail med olika filter. Samt sökningarna loggas antar jag.
Gratis är gott men det finns ju en andledning till att det just är gratis.

aahhh... tänkte man kunde ha lite nytta av gmailen här,, men då kan det kvitta... tack för infon! :tummenupp :Bugar

trådlyft!!

nån som har nåt gmail konton över som vill ge de till mig? :rolleyes:

sismo skrev:

Man kan använda outlook även om man har hotmail.....

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D