Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ksann skrev:Jag har 10 Gmail-konto att ge bort, först till kvarn! Mer info om GMail hittar du här: GMail
du har en bra poäng... jag har 50st, fylls ju på hela tiden!Coola Ola skrev:Märkligt att inte Gmail finns tillgängligt för alla. Jag menar, är det nån med gmail som inte sitter med femtioelva outnyttjade inbjudningar nu för tiden? Finns ju till o med nån website som samlat ihop några hundratusen gmailinbjudningar.

Ja jag har med fått ett vip-konto av nån märklig anledningsismo skrev:Nu är jag så jävla trött på hotmail (Trots att jag har fått ett gratis VIP-konto av oförklarlig anledning), så jag tar gärna ett Gmailkonto.
Vill ju använda Outlook..

Sundance Kid skrev:Det är la Gmail man får ett sånt sjukt stort emailkonto?
kan man ladda upp en fil där, tex maila till sig själv och sedan länka den hit, tex en bild eller en lite film?
Victor skrev:Du kan göra så men då måste du ju lämna ut kontonamn och lösen. Dessutom tror jag bara att det är 20mb stora bilagor.
Men en liten brasklapp, google scannar alla mail med olika filter. Samt sökningarna loggas antar jag.
Gratis är gott men det finns ju en andledning till att det just är gratis.

DJM skrev:trådlyft!!
nån som har nåt gmail konton över som vill ge de till mig?![]()
sismo skrev:Nu är jag så jävla trött på hotmail (Trots att jag har fått ett gratis VIP-konto av oförklarlig anledning), så jag tar gärna ett Gmailkonto.
Vill ju använda Outlook..
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda