[OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

Chrille skrev:
Hård?? Skicka ut han i regnet får du se.....och nu snackar vi "gå från bilen till kinabaren"

Chrille (minus 6-7 kg sen årsskiftet btw)

Det regnade ju drivis!

McB skrev:
Du måste lära dig att se skillnad på när folk himlar och tindrar med ögonen. :rolleyes:

Det är svårt att se att någon som har diskmaskin i ett ensamhushåll och som dessutom brukar "pyssla" i köket kan se skillnaden på de två... :rolleyes:

abstruse skrev:
Det är svårt att se att någon som har diskmaskin i ett ensamhushåll och som dessutom brukar "pyssla" i köket kan se skillnaden på de två... :rolleyes:

Den ingick i lägenheten, vad ska jag göra? Det är ju synd att den bara står utan att nyttjas.

Jag visste att jag skulle få äta upp det där med att "pyssla" i köket. Hädanefter ska jag vakta min tunga när jag är i närheten av Herrljunga, ni hör ju allt! :skrämd

McB skrev:
Den ingick i lägenheten, vad ska jag göra? Det är ju synd att den bara står utan att nyttjas.

Jag visste att jag skulle få äta upp det där med att "pyssla" i köket. Hädanefter ska jag vakta min tunga när jag är i närheten av Herrljunga, ni hör ju allt! :skrämd

Vänta bara tills syrran blir påmind. Då blir det inte nådigt för dig... :rofl

Jag har -5 kg sen i vintras, men kondisen är kass, jag ska börja med inlines igen nu när blåmärkena äntligen är borta, men varför ligger denna tråden i RR sektionen, detta är väl ändå skitsnack ;)

Minus 3-4 kg sedan januari. Men ingen träning sedan en månad tillbaka. Jag är en dålig människa. Men nu jävlar. Nu skall det bli bättring. Igen. :tummenupp

Jag har tränat 3-4 gånger/vecka på gymet samt sjukgymnastik sedan januari. Flåset är dock kass, pga av min knäskada, men stark e jag ju :D
Hoppas dock på att snart kunna få börja löpträna.

E man inte snabb så får man ju vara stark istället resonerar jag :cool:

Re: Re: [OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

Acrid skrev:
Blivande hälsovetare och styrketräningsfreak at your service!

Dock med sämre kondis än bror sin. Hur var det nu när jag flyttade in i lägenheten och systeryster gick med tungan nere vid knäna då tredje våning äntligen var nådd...? :rolleyes: :D

Re: Re: Re: [OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

abstruse skrev:
Dock med sämre kondis än bror sin. Hur var det nu när jag flyttade in i lägenheten och systeryster gick med tungan nere vid knäna då tredje våning äntligen var nådd...? :rolleyes: :D

Ja men d va ju närmare två år sen...ska vi testa att flytta dina grejjer igen lr?! :whip

Re: Re: Re: Re: [OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

Acrid skrev:
Ja men d va ju närmare två år sen...ska vi testa att flytta dina grejjer igen lr?! :whip

Elljusspåret på fredag, på eftermiddagen. Sågspån, grymmebackar, mjukt, tungt och dj*vligt underlag - be there. Minst två varv.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

Acrid skrev:
Det har alla hört... Så uttjatat :4skrika :fatta!

Du påstår alltså att det inte stämmer? Du är medveten om att hela min världsbild slås omkull nu va? :skrämd

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back