OT!! Bil fråga

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Tjena

Nu har jag fan kollat överallt och som sista utväg testar jag sh forum (brukar funka bra :)

Letar efter sportluftfilter (tror jag det heter) till en golf v5 årsmodell -98 (vr5) med 150 kusar,
vill att det ska vara blått..

Sen även sport avgassystem (tror jag det heter)

Någon som vet vart man kan finna detta? :va

Last edited:
Iceman1975 skrev:
Testat att fråga påGtiklubben?
Kollat med realcar?

haha.. aldrig hört talas om dessa... bilar är väll inte mitt starkaste intresse :)
ska söka lite och se om jag hittar något.. tack så mycket

Nää äää Fan hittar inget bra alls... finns det inte någon bra sida som man bara kan klicka i lite så kommer det på posten :)

Hatar att ringa runt och fråga om saker man inte kan nått om.. Hatar fan bilar :4skrika :huvet

OK, du "hatar fan bilar" och " bilar är väll inte mitt starkaste intresse", men du ska ändå pynta ut för ett blått luftfilter och ett sport-avgas?

Törs man fråga varför :7peta

Är det effekt du är ute efter är det chippning som gäller (men det kanske du redan gjort), och är det posör-poäng du är på jakt efter så..... jag menar... en Golf?

GibsonSG skrev:
OK, du "hatar fan bilar" och " bilar är väll inte mitt starkaste intresse", men du ska ändå pynta ut för ett blått luftfilter och ett sport-avgas?

Törs man fråga varför :7peta

Är det effekt du är ute efter är det chippning som gäller (men det kanske du redan gjort), och är det posör-poäng du är på jakt efter så..... jag menar... en Golf?

Jag ska bli en äkta FjÅrTiS raggare, och då måste man ha sånt på!
Sen låter blien så töntigt,verkar inte finnas slipon att slänga på :confused:

Observera att filtret MÅSTE vara blått!! :hihi

om du köper öppet filter, så akta så inte tråden går sönder som säger hur mycket syre det är i luften. Kostar runt 4000kr. Den gör så att motorn går lika bra på 3000m höjd som på 1m höjd.

Om du nu av nån anledning MÅSTE ha ett blått filter....*mummelmummel* :va
Köp ett JR även om du måste greja lite för att det ska passa.
Annars så tycker jag att du ska köra på ett KN 57i kit eller det nya kitet som kommit nu. KN ÄR bäst vad än nån annan säger!!!
Polarn hade nå jävla skum junk på en cossie och det var det bara hubbellibubbeli av....varning för skum!!! :fatta!

Sen är ju dessutom KN outslitliga.....om man vårdar dom rätt och smörjer och har sig.

Auspuff!! Simons funkar alltid! har alltid åkt med det på bilarna och d har funkat gôtt. Billigt å bra...... :fyllisar
Lycka till i fyrhjulingarnas förvirrande värld!

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back