Ot 4/8

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Någon som e sugen på en runda idag onsdag?
Samma tid o plats som en vanlig TT.

Vårat väntade barn som skulle komma i Måndags har inte visat sig, så jag håller mig lite standby med tanke på det.

Håller sig barnet i magen och det är torrt ute så dyker jag upp.

Vilka e på?

Är eventuellt på..kommer med om jag hinner få min hoj färdig.Och att det inte regnar,isåfall är jag precis som Billy,lika borta som snön...

Nere i malmö har d regnat hela förmiddagen...Ser inte lovande ut...Tror ja håller mig hemma... :(

EDIT: nu ramlar d tegelstenar från himlen...massivt ösregn :6surkart

Last edited:
jag är på väg upp från malmö...bli nog lite sen...om ni orkar vänta en stund så hade d vatt gött... :tummenupp

Hur höll vädret sig ?

Strålande sol.
Blev mest små rundor o poserande på sv tills skutte kom med
video kameran :D Bara bus körning har jag hört.
FILM! FILM! FILM!

Zmurfen skrev:
Strålande sol.
Blev mest små rundor o poserande på sv tills skutte kom med
video kameran :D Bara bus körning har jag hört.
FILM! FILM! FILM!

Nyss hemkommen , jobbar på det för fullt .... :tummenupp

Ööö näää hade lite fler stopp att ta än planerat o sånt ja ja skit ihopa, ett par bilder har jag efter dagens möte med lagens långa arm eller ska man säga kort :banana denne har fortfarande körkortet ibehåll å inte en spänn fattigare än så länge ... :Bugar

Bifogat

• polis1.jpg
    polis1.jpg
    15.7 KB · Visningar: 45
  • polis2.jpg
    polis2.jpg
    10.2 KB · Visningar: 42
  • polis3.jpg
    polis3.jpg
    12.4 KB · Visningar: 54
  • polis4.jpg
    polis4.jpg
    12.4 KB · Visningar: 41
  • polis5.jpg
    polis5.jpg
    15.4 KB · Visningar: 41
Fy på dig :hihi
Vart var detta ?

edit: dom stod säkert nere vid ngn buske & tömde blåsan..
Hörde dig säkert inte :rofl

spirre skrev:
Fy på dig :hihi
Vart var detta ?

edit: dom stod säkert nere vid ngn buske & tömde blåsan..
Hörde dig säkert inte :rofl

Ute i Svanshall typ lite innan Jonstorp..
Ena Pålisen pilla med sin laserpistol o sånt ä hans kompis sökte skugga inne i bussen...
Tro mig för jag vände å tog ett liiitet snack med dem...å han sa :ajjabajja å ja tyckte :kocko inte en km över 50 typ...
Nä skit ihopan allt var lugnt fick lite :mattias å lite mera :ajjabajja å jag tyckte men inte jag väl ?!? :angel

Skutte skrev:
Nä skit ihopan allt var lugnt fick lite :mattias å lite mera :ajjabajja å jag tyckte men inte jag väl ?!? :angel

skulle du vara :angel hmm okey kör som värsta gatdåre med både bil o mc. har sett dig i båda och jag kan lova att din bil lukta inte hallon direkt :)

p.s nu e det andra gången farbror batong jagat dig....
en tredje gång så lär det säkert hända nått mer än :mattias och :ajjabajja

i värsta fall får du kanske bli spättamatrial :rofl
eller hoppas på en :trixie polis o flörta dig ifrån.

sköt om dig o kör försiktigt på din långtur till helgen

våga hata trafikgestapo....största faran med den bilden är inte din hastighet utan att dem jävla rikspuckoasen parkerar och skymmer sikte....Fy fan vad jag hatar dem...dem inte ens gör sken av att dem vill öka säkerheten i trafiken...är bara en stor jävla sedelpress....Hade dem velat göra nåt vettigt så varför inte en snut i varje bil och sen ligga och glida runt,snacka om lugnande effekt på trafiken....utrota asen...nu är man riktigt uppe i varv...nån som vill diskutera lapplisor när jag ända är igång??

Och som vanligt vill jag tillägga att detta inte gäller riktiga poliser som jag har den högsta respekt för,utan bara trafikasen.

thundrace skrev:
våga hata trafikgestapo....största faran med den bilden är inte din hastighet utan att dem jävla rikspuckoasen parkerar och skymmer sikte....Fy fan vad jag hatar dem...dem inte ens gör sken av att dem vill öka säkerheten i trafiken...är bara en stor jävla sedelpress....Hade dem velat göra nåt vettigt så varför inte en snut i varje bil och sen ligga och glida runt,snacka om lugnande effekt på trafiken....utrota asen...nu är man riktigt uppe i varv...nån som vill diskutera lapplisor när jag ända är igång??

Och som vanligt vill jag tillägga att detta inte gäller riktiga poliser som jag har den högsta respekt för,utan bara trafikasen.

Men lilla gubben. Nu lugnar vi ner oss. :krama

Det är väl bra att de personer som begår brott får betala lite. På så sätt kan vi ju hålla nere skatten för oss andra som sköter oss. :rofl

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Skutte du e fan kung.
Blåsa förbi , och sedan ha mage att åka tillbaka o snacka med dom.

Vi vill se filmen + ett klipp från rondell racing.

WW har väl server plats tror jag.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back