OT: älgbilder

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
äntligen har jag haft tillfälle att använda sebeärren till det den är köpt för: nämnligen åka på älgskådningsturer. jag hann inte så långt, för södertäljevägen kryllade av dom som vanligt. uppskattningsvis såg jag 10 älgar :skrämd och två polisbilar, samt en svart ducati och två katter.

älgfotografering är klurigt. digitalkameran räcker visst inte till och nästa gång blir det jättekamera med jätteobjektiv. skinnställ är f ö mycket användbart när man klättrar i dikena breve vägen. vi älgskådare kör aldrig utan skinnställ. :fakta

Bifogat

• älgar1.jpg
    älgar1.jpg
    76.9 KB · Visningar: 1,855
Men allvarligt, kom igen nu. ÄR det här verkligen intressant???

:D

John Holmes skrev:
Men allvarligt, kom igen nu. ÄR det här verkligen intressant???

:D

jo, det ÄR intressant. fick specialtillstånd av Mattias att posta älg-bilderna. ringde och frågade, lixom.

till thedude kommer en tidigare postad sebeärr-och-ester-och-anja-bild.

Bifogat

• cbrester.jpg
    cbrester.jpg
    96.4 KB · Visningar: 1,440
Tackar! Den ser ju inte helt fel ut :tummenupp Brukar dina katter ligga och sova på din hoj?

Min ena katt hoppar alltid upp och lägger sej på sadeln när jag är ute i garaget och donar :D

EDIT: stvafle

Matin skrev:
Finns två sorters älgar, skjutna eller oskjutna... :kulspruta

eller vargrivna, det skulle ha varit naturens eget sätt att hålla nere populationen...

Opps, där kan jag ha sagt något farligt. Hoppas det inte finns för många jägare eller renskötare här :eek:

berggren_martin skrev:
eller vargrivna, det skulle ha varit naturens eget sätt att hålla nere populationen...

Opps, där kan jag ha sagt något farligt. Hoppas det inte finns för många jägare eller renskötare här :eek:

VAFALLS?!?! Du sitter väl för böveln inte i hemmets lugna vrå och försöker provocera en hel jägarkår? :mad:

:rolleyes:
;)

anja skrev:
jo, det ÄR intressant. fick specialtillstånd av Mattias att posta älg-bilderna. ringde och frågade, lixom.

Allvarligt, älgbilder,,,
Bespara mig detta tack,,,

tror anja har special kontakter långt in i sporthoj.com's orgnaisation.. :rolleyes:

Vad blir ratat? Nu är det ju precis som "alla" vill ha det. En massa ovidkommande skit som inte är MC-relaterat på minsta sätt. Njut nu era j*vla gnällspikar.

Mattias skrev:
Vad blir ratat? Nu är det ju precis som "alla" vill ha det. En massa ovidkommande skit som inte är MC-relaterat på minsta sätt. Njut nu era j*vla gnällspikar.

Japp...helt rätt. Man känner sig liksom hemma på något vis.

Är det precis som känslan av att "fruarna" kommer till klubbstugan och pyntar upp med dukar på borden å krukväxter i fönstren å annat sån skit, som gör att man börjar känna sig hemma här?

:rolleyes:

Mattias skrev:

Jaha, då blev det helt plötsligt en jävla fart på tråden,,,

Vaddå "Som alla vill ha det"? Jag vill inte ha sånt här och flera med mig.
Nivån bestäms väl av er med fet stil men någon jävla måtta får det väl vara ändå. Älgbilder my ass,,,

Och puss på dig, jag har rakat mig nu,,, :)

Edit: Glömde smileysen,,,

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...