Otäcka krasher

NisseNutz skrev:
2644576 Hehe min taktik är att om en tråd dör ut så lever en annan vidare :tungan
Eller så blir det så grötit på forumet att bara du orkar vara kvar. :confused:
Min åsikt. Vill inte sabba dina intensioner men det är faktiskt mycket snyggar och prydligare och dessutom mer praktiskt att inte göra 1 miljard trådar. Jag kanske inte är den rätta personen att ge kritik men jag försöker i af. :)

philsson skrev:
2644592 Eller så blir det så grötit på forumet att bara du orkar vara kvar. :confused:
Min åsikt. Vill inte sabba dina intensioner men det är faktiskt mycket snyggar och prydligare och dessutom mer praktiskt att inte göra 1 miljard trådar. Jag kanske inte är den rätta personen att ge kritik men jag försöker i af. :)

OK ska tänka på det om jag hittar nya filmer värda att se. Det är ju liksom första gången jag lägger upp trådar om filmer. Jag är fortfarande newbie :rolleyes:

Hmmmm......jag tycker inte synd om de som gör illa sej när de inte bär skyddsutrustning.
Det är upp till var och en i och för sej, men tufft är det inte!

de va pissigt skrivet :)
dumt att inte ha allt på sig visst... men men ...
o stunt e visst coolt när de inte går åt helvette bara...:yoparty

Ojje skrev:
2644620 Hmmmm......jag tycker inte synd om de som gör illa sej när de inte bär skyddsutrustning.
Det är upp till var och en i och för sej, men tufft är det inte!

Håller med dig till 100%. En skön wheelie är inte tuffare för att de åker i jeans och tshirt istället för skinnställ.

Förstår inte vad det är som får folk att köra utan skyddsutrustning faktiskt. Är det verkligen så jobbigt att avvara 4 min för att dra på sig all skyddutrusning och möjligen rädda livet på sig själv?

enchanter skrev:
2644983 Är huvudet dumt får kroppen lida .. :gnissla

damn right :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!