Otäck stunt-olycka

crashtestdummy skrev:
jodå gaffatejp och plåster så är han hel...det är tyvärr sådär det ser ut på en olycksplats. anväd skydd mina vänner.

hahaha! Det är sant min vän.

btw. Läste ditt inlägg nyss om din crash, va glad att de inte såg ut sådär!

philly skrev:
hahaha! Det är sant min vän.

btw. Läste ditt inlägg nyss om din crash, va glad att de inte såg ut sådär!
ganska komiskt att du säger så...
jag stod i hallen med jeans och min nya Peak performance jacka för ett par timmar sen och svor över att jag inte fick ner skinnstället i ryggsäcken.. min fru svor och tvingade på mig skinnstället och 3 minuter senare var min hoj sopor.....
skinn rockar... :rolleyes:

crashtestdummy skrev:
ganska komiskt att du säger så...
jag stod i hallen med jeans och min nya Peak performance jacka för ett par timmar sen och svor över att jag inte fick ner skinnstället i ryggsäcken.. min fru svor och tvingade på mig skinnstället och 3 minuter senare var min hoj sopor.....
skinn rockar... :rolleyes:

Tänk att kvinnor ändå utgör en viss betydelse i hemmet, dvs förutom laga mat, diska, tvätta och barn-sysslor. Skrämmande men sant! hahaha

Alltså.. Nån som har varit med om nåt liknande och vet hur ont det gör?
Eller blir det liksom bedövat av adrenalinet? Jag har bara knäckt nåt revben å brutit stortån som värst..å det gjorde ont som fan.. :rolleyes:
Hur ont ska inte det där göra då egentligen?

Det lär ju iaf vara en skaplig chock å få se sin fot hänga i strumpan :hihi :3freak

En kille (gubbe) på min kompis jobb blev av med foten efter en olycka. Minns inte exakt hur det gick till med något i stil med att han kom i en kurva, och en bit framför gör en POLISBIL en u-sväng, och han dundrar rätt in i sidan på bilen. Han fick snuskigt mkt i skadestånd, men det gav honom ju inte foten tillbaka. :(

skoteridioten skrev:
Alltså.. Nån som har varit med om nåt liknande och vet hur ont det gör?
Eller blir det liksom bedövat av adrenalinet? Jag har bara knäckt nåt revben å brutit stortån som värst..å det gjorde ont som fan.. :rolleyes:
Hur ont ska inte det där göra då egentligen?

Det lär ju iaf vara en skaplig chock å få se sin fot hänga i strumpan :hihi :3freak

Provade förra året att göra en high-sider, bröt 5 revben samtidigt...
Håller med om att det känns skapligt, men det var svårt att ligga stilla trots sjukvårdarnas förmaningar om att vara försiktig med nacken...

Inte heller på dom tre milen med ambulans till Lund gjorde någon avtrubbning av kroppens skyddsfunktioner kännbara, det gjorde rejält ont hela vägen.

Det tog närmare två månader innan jag kunde sova liggande i min vattensäng igen, det blev halv-liggande/-sittande med många oroliga nätter i en resårsäng som var bunden till ett element så den inte kasade när jag lutade mig bakåt.

Om man däremot råkar ut för en olyck som denna kanske andra funktioner träder in, men å´ andra sidan, varför skulle kroppen ta bort smärtan, det är ju trots allt det som gör att kroppen fattar att en del är skadad?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman