Osynlighetsläget

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Eftersom tråden jag ville skriva i var stängd (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=173943) så får det bli en ny då.

Det går numer inte att välja att surfa osynligt, jag har bockat i den rutan men när man går in på min profil så syns det ju om jag är online och min aktivitet.
Går det inte att få tillbaka osynlighetsläget?

Det syns en asterisk* bredvid ditt pseudo men jag tror inte du syns för det, det är nog bara du som ser ditt namn inklusive en asterisk bredvid.

Det syns en asterisk* bredvid ditt pseudo men jag tror inte du syns för det, det är nog bara du som ser ditt namn inklusive en asterisk bredvid.

Nej, det stämmer inte. Om en annan medlem, eller en oreggad gäst för den deln, besöker min profil så syns det om jag är online el offline, samt vilken tråd jag läser just då.

Jag skulle gilla om man kunde välja att att vara "osynlig" även här.

Finns det någon som har lust och/eller kunskap att svara på frågan?

Nej, det stämmer inte. Om en annan medlem, eller en oreggad gäst för den deln, besöker min profil så syns det om jag är online el offline, samt vilken tråd jag läser just då.

Jag skulle gilla om man kunde välja att att vara "osynlig" även här.

Finns det någon som har lust och/eller kunskap att svara på frågan?

Förlåt mig, då missförstod jag. Du menar alltså när man ser på profilen. Admin kan nog ordna det.

Hmm... måste också lägga näsan i blöt. Det här är väl ingen datingsida där sånt skulle kunna vara aktuellt. Är det folk som trakasserar eller raggar på er eller vad?

Har inte riktigt löst det för att jag vet inte exakt hur hela grejen med osynlighetsläge fungerar. Ska försöka titta på det idag om jag har tid, annars i helgen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT