KawaF3771
Ny medlem
kajlyl skrev:blid på årets tack![]()
Denna e årets
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kajlyl skrev:blid på årets tack![]()
EBS skrev:ja men... ähh.. jag orkar inte... *suck*

Mulle-Meck skrev:Kan man ju tycka... trode jag med enda tills jag såg uppgifterna på motorn..Kolla in på www.mcpoolen.se å klicka fram till referensplacet å på hånda! sen kan du gemföra en del av års modellerna.... där du kommer att se 00:ans nsr:s effekt ligger på 15hk medans 90:ans ligger på 31!
sånt e det!
![]()
? Hur många hästar kan det vara ?nomolas skrev:Jag har 25 hästar i min honda ns med 125cc står det på www.mcpoolen.se, vad har jag om jag har 180 cc tror ni ? och effektavgassystem från Jolly Moto? Hur många hästar kan det vara ?
Det står visserligen 25 hk på mc-poolen men om man kikar på papprena till min ena NSF som är ostrypt står det 17 kW = 23 hk.nomolas skrev:Jag har 25 hästar i min honda ns med 125cc står det på www.mcpoolen.se, vad har jag om jag har 180 cc tror ni ? och effektavgassystem från Jolly Moto? Hur många hästar kan det vara ?
Mulle-Meck skrev:Kan man ju tycka... trode jag med enda tills jag såg uppgifterna på motorn..Kolla in på www.mcpoolen.se å klicka fram till referensplacet å på hånda! sen kan du gemföra en del av års modellerna.... där du kommer att se 00:ans nsr:s effekt ligger på 15hk medans 90:ans ligger på 31!
sånt e det!
![]()

sånt e det!
![]()

cRoC skrev:Mullemeck: Ja 15 hk i strypt skick.
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin