Ostrypa NSR 00

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Har sökt men hittade inget. Till en kompis.
Vart sitta pluggen/pluggarna? Har hört att den sitter en bit in kröken så man måste såga av? Har även hört att det sitter 2 strypta cdiboxar som kostar en förmögenhet? Tyskimportead är den.

avgassystem, förgasare, varvtalsspärr, trottelstopp? kolla dom mekaniska strypningarna först och sen det elektriska

Hojen hans går fortast på 4an, 120km/h. Den orkar inte varva dom andra växlarna. Spärr där?

Nja så värst impad är jag inte ;)
NSR: I kröken sitter en plugg, sen kanske det finns någon mer.

Dom gamla NSR:ena är fan så mycket bättre än dom nya... dock inte utseendemässigt, men vill du ha kraft o fart så är inte dom nyare NSR:ena inte mycket att hänga i granen!

En bricka eller liknande som man sätter i förgasaren, gör så man inte kan gasa fullt.
Skruva bort trottellocket, där gaswiren går ner och så ska en bricka sitta på något sätt där :)

Esquina skrev:
Dom gamla NSR:ena är fan så mycket bättre än dom nya... dock inte utseendemässigt, men vill du ha kraft o fart så är inte dom nyare NSR:ena inte mycket att hänga i granen!

Instämmer! :bow jag har mer effekt i min 90:a en nån ny NSR :whip

cRoC skrev:
Dom nya borde vara bättre byggda och på så vis gå snabbare?

Kan man ju tycka... trode jag med enda tills jag såg uppgifterna på motorn.. :fakta Kolla in på www.mcpoolen.se å klicka fram till referensplacet å på hånda! sen kan du gemföra en del av års modellerna.... där du kommer att se 00:ans nsr:s effekt ligger på 15hk medans 90:ans ligger på 31! :fakta sånt e det! :tummenupp

Mulle-Meck skrev:
Kan man ju tycka... trode jag med enda tills jag såg uppgifterna på motorn.. :fakta Kolla in på www.mcpoolen.se å klicka fram till referensplacet å på hånda! sen kan du gemföra en del av års modellerna.... där du kommer att se 00:ans nsr:s effekt ligger på 15hk medans 90:ans ligger på 31! :fakta sånt e det! :tummenupp

ja men... ähh.. jag orkar inte... *suck*

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...