Ostrypa en rs 125

_Karlstrom

Cross kung
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia rs 125
Tjena nu har jag kört runt med min strypta aprilia rs 125 och har tänkt mig att införskaffa mig ett trimmrör. Men jag vill ta pluggarna också. Men vart sitter dom och hur tar man bort dom??
 
125 frågor i 125 delen??
eller varför inte söka?
va jag kommer ihåg så finns det nog beskrivet någonstans...
:gnissla

Annars låt polisen kolla om den är strypt eller inte då lär de ju kolla på "strypningarna" o sen kan du ju ta bort dem när du vet var de sitter :3freak
 
_Karlstrom skrev:
Tjena nu har jag kört runt med min strypta aprilia rs 125 och har tänkt mig att införskaffa mig ett trimmrör. Men jag vill ta pluggarna också. Men vart sitter dom och hur tar man bort dom??

tja
den frågan har ställts väldigt många ggr, så sök på det. hittar du absoult inget, våga fråga på 125 delen (men som sagt du kommer nog att få svaret sök). finns ca. 3st strypningar
cdi
trottel
avgasport

pm:a så kan jag annars skicka över lite info.
 
Last edited:
Tjena jag har sökt men hittade inga svar. Och frågade i 125 delen men fick inga svar där heller så detta var ett desperat försök till att hitta svar. Ursäkta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top