Ostbågar... med dipp?

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Idag fick jag nys om att det finns människor som äter ostbågar med dipp. Aldrig har jag hört något så tokigt, är detta väldigt udda eller finns det fler som gör det?:va

Har också hört talas om det.... :va
Varför förstöra nått så gött som ostbågar med dipp?

Idag fick jag nys om att det finns människor som äter ostbågar med dipp. Aldrig har jag hört något så tokigt, är detta väldigt udda eller finns det fler som gör det?:va

Har provat, vetefan om det var någon hit. Men det var inte äckligt på något vis. Däremot har jag gillat lite skumma prylar. T.ex.grillchips i beanaisesås och donkenpommes i chockladmilkshake. Det sista är suveränt gott, även fast jag slutade då jag fylle 7 pga. folks uppfattning. :D

Finns alltid folk som försöker spela annorlunda och speciella och som kör annat än japanskt ;)

Har ni smakat vit choklad med gurka, fiskkrydda och majonäs då (vid munchie-tillfällen kan man äta allt)? Smakade... lakrits om jag minns rätt. Ingen logik i det hela, tjejen tyckte man var tokig såklart.

Mc-relaterade Diskussioner. :rolleyes:

Helvete, fel forum, var menat I OT-forumet och har två tabbar öppna så...

Om någon kan flytta den vore det ytterst tacksamt.

Last edited:
Har ni smakat vit choklad med gurka, fiskkrydda och majonäs då (vid munchie-tillfällen kan man äta allt)? Smakade... lakrits om jag minns rätt. Ingen logik i det hela, tjejen tyckte man var tokig såklart.

Helvete, fel forum, var menat I OT-forumet och har två tabbar öppna så...

Om någon kan flytta den vore det ytterst tacksamt.

Semla och bärs är en konstig kombination som jag åt för nån månad sen.:fyllisar

Jag tycker brända lakritsgrodor i karamell sås med vitlök i såsen e gött

Glömde att nämna friterade saltmandlar i grynmjölsås också

Last edited:
annars så e det billigaste sättet o få hojen o gå snabbare o skippa ostbågarna o dippen..

Ostbågar med dipp äter jag endast vid få tillfällen, då det är så himla gott att det är synd att förstöra det genom att äta det för ofta!

Så sant.
Jag kom aldrig under tian på strippen förra sommaren :( Är 190 cm och väger 110 kg.
Tränar mycket, men jag kan ju inte bli kortare :hihi

Ät enbart sallad, det är skitbra ren fakta är att du förbränner mer för att svälja ned salladen än vad det finns energi i den. Men det finns ju fortfarande lite nyttiga vitaminer i den.

Jag är 1,80 å väger 34 stadiga kilo. Funkar asbra!

Så sant.
Jag kom aldrig under tian på strippen förra sommaren :( Är 190 cm och väger 110 kg.
Tränar mycket, men jag kan ju inte bli kortare :hihi

e 190 o väger 100:) men kan man inte vinna med lättvikt o effekt så får man köra om med erfarenhet:D det e dom första 20 som oftast avgör på strippen..

Det goaste är å ta en skål å blanda ostbågar,grillchips,popcorn(kastrull) och ev salta pinnar å en go dipp och glo på en bra film.Det är mys.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT