Osmakligt av polisen,,,varning.

Jag tycker det verkar vettigt, är det bara brottslingar (helst muslimer givetvis) så är det bara bra! :tummenupp

Last edited:
Chris Ash skrev:
Jag tycker det verkar vettigt, är det bara brottslingar (helst msulimer givetvis) så är det bara bra! :tummenupp
Hoppas du skojar,, (ändrat på begäran av ironipolisen och ordmärkare och tyckare)

Last edited:
Maxxi skrev:
Hoppas du skojar,, annars kan jag nog ordna fram en hund som biter sönder ditt ansikte sen kan jag slå dig sönder och samman, men antar att du skojar.

Oj, det där var lite onödigt.

Vidrigt, undrar vilket land det kan vara eftersom det är afrikaner som blir bitna men snutarna ser ut som mexare typ. :va Det enda som var kul var att snuten ramlade när han skulle vara tuff och slåss.

Å herrejävlar. Brukar inte bli upprörd över saker och ting jag ser på Internet, men detta var fanimej det värsta jag sett.

Helvete. Vad är det för fel på folk?

Maxxi skrev:
Hoppas du skojar,, annars kan jag nog ordna fram en hund som biter sönder ditt ansikte sen kan jag slå dig sönder och samman, men antar att du skojar.
Kunde du inte bara skrivit "hoppas du skojar", då resten av ditt inlägg var ganska onödigt.

KalleNorton skrev:
Kunde du inte bara skrivit "hoppas du skojar", då resten av ditt inlägg var ganska onödigt.

Men hallå!! var inte hans kommentar onödig eller!!! :kocko
Hade han inte klämt ur sig den så hade inte den andra kommentaren inte blivit till.

:fatta!

KalleNorton skrev:
Så nöjd nu,,,, tycker att din slogan "Knutbypastorn is my homeboy!" är onödig ,, ändra :finger

Idioter finns visst i hela världen.

Är väl inget att bli upprödr över, mycket värre saker pågår dagligen i vår värld som är mycket värre och då bryr sig ingen. Syftar mest åt misshandel av barn och våldtäkter.

Det är den typen av poliser som bör avrättas på stört. Nog för att det finns idioter som utsätter fångar för sådan tortyr, men att filma och det och få det att se ut som en sorts underhållning för poliserna var totalt över gränsen... :fatta! :kocko

Qwerty skrev:
Är väl inget att bli upprödr över, mycket värre saker pågår dagligen i vår värld som är mycket värre och då bryr sig ingen. Syftar mest åt misshandel av barn och våldtäkter.
Bra, då letar vi upp det absolut värsta som har hänt någonsin, så kan vi alla bli upprörda åt samma sak och skita i allt annat.

Hur skulle ni se på saken om de där "stackars fångarna" har våldtagit 5 flickor samt styckmördat deras mammor?

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt