Oskulen i maksyning tagen!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jaha då var det min tur då :tuttar

S-kurva, hög hastighet, plötlig kvällssol i ansiktet, såg inte ett skit!!! Rakt ut i skogen. Tur att det var ett dike där som hindrade mig från att flyga in bland träden. :gnissla

Jag klarade mig fint... men inte min hoj... Ett stoooort tack till de två motard-grabbar som stannade och hjälpte mig att få upp hojen igen. Tur att den fortfarande startade, jag hade nämligen 10 mil kvar för att komma hem.

Nu behöver jag hjälp av någon här eller i närheten av Linköping som kan hjälpa mig med att svetsa min bakram som gick av. Vet ifan vad det e för metall och om det går att svetsa ihop. Någon som vet?

Måste komma igång att åka igen så fort som möjligt... e ju ledig och det ska bli fint väder!!

Hej hopp gummisnopp!! Snälla hjälp mig nu!

Du skulle varit på Sviestad i stället och kört bana. Bara en klotning i dag (en RD350, tror han bröt tummen, hojen var ganska ok). Tråkigt att höra i alla fall, tur det gick bra med dig.

Du torde ha aluminium i bakramen, det är inte lika lätt att svetsa då det kräver annan utrustning. Om du inte har känningar på mekaniska verkstäder så kan du väl prata med någon aktiv i LMS, de torde väl ha haft samma behov som du och brukar veta sånt här.

Santo skrev:
Jaha då var det min tur då :tuttar

S-kurva, hög hastighet, plötlig kvällssol i ansiktet, såg inte ett skit!!! Rakt ut i skogen. Tur att det var ett dike där som hindrade mig från att flyga in bland träden. :gnissla

Jag klarade mig fint... men inte min hoj... Ett stoooort tack till de två motard-grabbar som stannade och hjälpte mig att få upp hojen igen. Tur att den fortfarande startade, jag hade nämligen 10 mil kvar för att komma hem.

Nu behöver jag hjälp av någon här eller i närheten av Linköping som kan hjälpa mig med att svetsa min bakram som gick av. Vet ifan vad det e för metall och om det går att svetsa ihop. Någon som vet?

Måste komma igång att åka igen så fort som möjligt... e ju ledig och det ska bli fint väder!!

Hej hopp gummisnopp!! Snälla hjälp mig nu!
Skönt att du inte slog dig så mkt.. Hur är de me foten? Ring ngn svets å smides verkstad i lkpg.. De finns alltid ngn som har tid innan helgen juh..

Ja för snart ska vi ut o åka igen santos. Du har juh precis kommit igång med din bakhjulsåkning nu juh

Ninjaboy skrev:
Du skulle varit på Sviestad i stället och kört bana. Bara en klotning i dag (en RD350, tror han bröt tummen, hojen var ganska ok). Tråkigt att höra i alla fall, tur det gick bra med dig.

Du torde ha aluminium i bakramen, det är inte lika lätt att svetsa då det kräver annan utrustning. Om du inte har känningar på mekaniska verkstäder så kan du väl prata med någon aktiv i LMS, de torde väl ha haft samma behov som du och brukar veta sånt här.
åfan.. de e vanlig aluminium iaf.. Trodde de va ngn konstig legering som va ännu knöligare å svetsa i.. jaja hoppas de löser sej..

Hoppas du lyckas fixa hojen rätt snart bara, det är inte så långt kvar på säsongen nu.

Inga andra skador förutom repor etc. som du upptäckt nu i efterhand?

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck