Oskuldskurs på 5an

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
va i hela fridens....5an sänder ju lavjporr! Killen är oskuld och går en kurs i hur man nuppar.

Stackare....nu kan det baaara bli bättre!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Satt och tittade på csi ny tidigare och detta kom efteråt, väntade bara på att det skulle dyka upp en tråd om det... Finns många sjuka människor i världen. Hur gammal var han? De som skulle lära han om sex kunde ju för fasen vara hans mormor..
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Satt och tittade på csi ny tidigare och detta kom efteråt, väntade bara på att det skulle dyka upp en tråd om det... Finns många sjuka människor i världen. Hur gammal var han? De som skulle lära han om sex kunde ju för fasen vara hans mormor..

:D

han var 26 bast och "lärarna" ääälskade sitt jobb! Jobbade med Särlek! Ja, tro fan det! Dom fick ju betalt för att nuppa på arbetstid!

:3freak
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
mmm o blir lärda av gamla kärringar......hur äckligt är inte det, stackars snubbe, men för livet.......:näsblod
 

tommi

Guest
eftersom jag aldrig blir äldre än 22 så har jag inga betänkligheter med att ligga med 25 åriga brudar även om dom nu är äldre än mig :rofl
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
E du oxå oskuld ?

Japp, 36 bast, ligger i soffan hos morsan och knaprar popcorn och kollar p-rullar hela dagarna! :gråta

fat_guy_in_diapers.jpg
 

ThunderAss

MedLem
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Nära Umä
Hoj
Kawa ZX12R
Jag höll fan på att dö när han skulle dansa eller strippa (eller nåt sånt) för det där ludret på slutet, precis innan det var dags att slinka in. Årets hittills mest pinsamma ögonblick.
 

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Såld!
Jag höll fan på att dö när han skulle dansa eller strippa (eller nåt sånt) för det där ludret på slutet, precis innan det var dags att slinka in. Årets hittills mest pinsamma ögonblick.

Haha ja de va svårt att hålla sig för skratt då :)
Inte undra på att han inte fått ligga nått mer efteråt som de stod i texten i slutet om han kör den där när tillfälle ges :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top