Oskuldskurs på 5an

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
va i hela fridens....5an sänder ju lavjporr! Killen är oskuld och går en kurs i hur man nuppar.

Stackare....nu kan det baaara bli bättre!

Satt och tittade på csi ny tidigare och detta kom efteråt, väntade bara på att det skulle dyka upp en tråd om det... Finns många sjuka människor i världen. Hur gammal var han? De som skulle lära han om sex kunde ju för fasen vara hans mormor..

Satt och tittade på csi ny tidigare och detta kom efteråt, väntade bara på att det skulle dyka upp en tråd om det... Finns många sjuka människor i världen. Hur gammal var han? De som skulle lära han om sex kunde ju för fasen vara hans mormor..

:D

han var 26 bast och "lärarna" ääälskade sitt jobb! Jobbade med Särlek! Ja, tro fan det! Dom fick ju betalt för att nuppa på arbetstid!

:3freak

mmm o blir lärda av gamla kärringar......hur äckligt är inte det, stackars snubbe, men för livet.......:näsblod

eftersom jag aldrig blir äldre än 22 så har jag inga betänkligheter med att ligga med 25 åriga brudar även om dom nu är äldre än mig :rofl

E du oxå oskuld ?

Japp, 36 bast, ligger i soffan hos morsan och knaprar popcorn och kollar p-rullar hela dagarna! :gråta

fat_guy_in_diapers.jpg

Jag höll fan på att dö när han skulle dansa eller strippa (eller nåt sånt) för det där ludret på slutet, precis innan det var dags att slinka in. Årets hittills mest pinsamma ögonblick.

Jag höll fan på att dö när han skulle dansa eller strippa (eller nåt sånt) för det där ludret på slutet, precis innan det var dags att slinka in. Årets hittills mest pinsamma ögonblick.

Haha ja de va svårt att hålla sig för skratt då :)
Inte undra på att han inte fått ligga nått mer efteråt som de stod i texten i slutet om han kör den där när tillfälle ges :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman