Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Firefly skrev:Du menar solskenshojen. Jag åker gärna ut jämt. Fast bladen är ingen bra ishoj utan isdäck...
Skönt.Trodde bara det min som inte ville starta.Kid Notorious skrev:över 5 grader varmt, solen steker på, vägarna är torra och lite grus här och var på småvägarnatrodde det skulle bli första rundan idag. Men ack nej! Var ju tvungen att få ut den ur garaget så fick stå med en jävla ishacka för att få bort isvallen som lagt sig framför porten.
Men sen startar ju inte skiten heller![]()

Nja, jag funderar ju på att sälja bladen i förmån för nåt annat. Vi får se vad som kommer istället.tyson skrev:tycker du ska utöka vagnparken med en motard åxå!![]()
förstår att du inte vill åka blade så här års.
Och med nyinköpt hojj också. 7 grader vid 15 tiden när jag började och 3 grader vid 17.20 när jag kom hem. Fan va jag frös om nävarna och fossarna. Och så skitig den blev
( snö i hela däcket, plus att det va helt nytt )
och ja var framme vid garaget där hojen skulle stå i väntan på sommaren så det blev hela 3km
Fan va gött de va, längta längta 
ska komma igen. förhoppningsvis kommer den lilla gulaskiten fram snart o smälter bort all snö..... 
och byxan då var den torr???Itacha75 skrev:Tog den igår faktist. Sladd på torr asfalt.![]()

roffe_s skrev:Hej Rondellen - De var nog jag som tappade den oskulden - men hojen var en RF900 på väg till besiktningenBlev väl ca 6 mil - E4 var OK, men det var betydligt mer spännande på vägen fram till E4
![]()
Nåja - Bågen gick igenom, och kom hem oskadd och själv fick jag mig en kanontur! Men jag gör som Du - någon månad till är nog lämpligt att avvakta!
Ha de!

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!