Oskulden tagen, fasiken vad det läckte!

hållundan skrev:
Nä, det är det sannerligen inte. Men det går... Nu är jag ju ingen gymnasiestudent. Men ändå...

Hoppas du köper dig en fin hoj när du börjar jobba som sagt...!!!

:hej

Jag var överlycklig den dagen jag hade råd med att köpa 400an.
Men då jobbade man ju varann helg, nu gör jag inte det längre och därför finns det inga pengar att tillgå. Fws.en är en fin hoj. Den rullar och det är bra förstahoj att börja med. Sen att den går sönder får man räkna med när den är så pass gammal.

Men jag har liksom betalat allt själv. Hojen, all utrustning och mina båda körkort.

ktmjacke skrev:
Hmmm,fabbo jacke har ju en väldigt speciell definition av vad en man borde o inte borde göra för en quinna.Men eftersom du är en så superspeciell quinna så kan jag kanske tänka mig o smöra litegrann o dyka upp vid ava imorgon.Men då står du för kaffet.Två bitar,omrört o klart,annars...... :fatta!

:Bugar Vore guld värt! Skylten skulle bli bra som påskpresent!
Kaffe finns det på Ava i automaten, funkar det? :va

Bikerbitch skrev:
:Bugar Vore guld värt! Skylten skulle bli bra som påskpresent!
Kaffe finns det på Ava i automaten, funkar det? :va
Får väl ta med en plunta o spä ut det till drickbarhet :D

Bikerbitch skrev:
Jag var överlycklig den dagen jag hade råd med att köpa 400an.
Men då jobbade man ju varann helg, nu gör jag inte det längre och därför finns det inga pengar att tillgå. Fws.en är en fin hoj. Den rullar och det är bra förstahoj att börja med. Sen att den går sönder får man räkna med när den är så pass gammal.

Men jag har liksom betalat allt själv. Hojen, all utrustning och mina båda körkort.
Precis, vet exakt hur det känns... Jag har pyntat allt mitt själv oxå. Så jäkla härlig känsla att köra och köpa.

Minns även hur glad jag var när jag fick ta över farsans Suzuki Gs500 från 1977... Det var tider det... =)

Nä, jag tänker bara på att man ska glädjas åt det man har. Inte många i vår (din å min) ålder som kör hoj överhuvudtaget, egentligen. Inte många av polarna (tyvärr) som har hoj eller kort.

Så det är bara fortsätta vara glad :) Jag drack kaffe på uteservering i Halmstad idag. Det är vår. Det är härligt.

allvarligt talat så kan jag säga att jag ska till min lilla motardbana i alby,så jag kan nog offra mig o lämna in skylten till grabbarna på ava.

hållundan skrev:
Precis, vet exakt hur det känns... Jag har pyntat allt mitt själv oxå. Så jäkla härlig känsla att köra och köpa.

Minns även hur glad jag var när jag fick ta över farsans Suzuki Gs500 från 1977... Det var tider det... =)

Nä, jag tänker bara på att man ska glädjas åt det man har. Inte många i vår (din å min) ålder som kör hoj överhuvudtaget, egentligen. Inte många av polarna (tyvärr) som har hoj eller kort.

Så det är bara fortsätta vara glad :) Jag drack kaffe på uteservering i Halmstad idag. Det är vår. Det är härligt.

min första hoj va en java 350 som farsan hade fixat åt mig.Va man kung eller när man drog alla zundapp 13hästare på väg till plugget???

ktmjacke skrev:
allvarligt talat så kan jag säga att jag ska till min lilla motardbana i alby,så jag kan nog offra mig o lämna in skylten till grabbarna på ava.
Jaså, det är känsligt att tala om vart man ska för damen eller?
Går ju megafort o lämna skylten ju, säg att du ska hämta tidningen [förutsätter att ni bor i villa/radhus]

Bikerbitch skrev:
Jaså, det är känsligt att tala om vart man ska för damen eller?
Går ju megafort o lämna skylten ju, säg att du ska hämta tidningen [förutsätter att ni bor i villa/radhus]
Ha ha ha,nä hon har inga problem med det,snarare tvärtom.Bara att dyka förbi på fika,eller ringa så kommer jag.Har kanske en hoj som kan va intressant för en tjej med intresse för rr-hoj oxå.

Får jag rekommendera Cales hoj till damen? Den är MYCKET hoj för LITE pengar. Snart försvinner den nog, dock. Nån ska komma o kolla på den ikväll...

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back