Oskulden knäckt

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Nu äntligen har det skett!! Första turen på den nya säsongen samt första turen på den nya hojen!!
Härligt att få göra två flugor på smällen ;)

Nu gäller det bara att hoppas att kommungubbarna kör hårt med sina gatsoparmaskiner så det inte händer någon olycka innan man hunnit bli varm i kläderna. Tycker nog att detta är den bästa tiden eftersom man blir imponerad över hur stark, snabb och läcker hojen är. I slutet av säsongen finns ju risken att den är slö, seg och alldaglig eftersom man har vant sig vid den.
Visserligen tror jag inte att det är fallet för min del denna gång!

Man har ju "rätt" märke :bow

Grattis!

Själv börjar jag snart krypa ur skinnet. Jag vet inte hur många hojar jag har sett på stan idag, men många är det.

En jobbarkompis tog sin hoj till jobbet idag, till saken hör att jag börjar 06:00 och då var det -6 grader ute. Han har 2 mil till jobbet.

fan ni kan inte spä på abstinensbesväret lite mer eller jag vill ha en ny hoj nu

Börjar bli varmt i Falun nu okså. Nästa vecka åker nån av hojarna fram :fakta :) Synd på allt grus och salt som är kvar bara. Men vem kan hålla sig..

Jag kunde inte hålla mig längre nu :D
Jag ringde försäkringsbolaget förut och sa till dom att försäkra den, sen ringde jag grannen för att försäkra mig om att han hadde faxen på. Sen ringde jag till trafikregistret och ställde på den, gick till grannen och hämtade papper på att den fick köras. Nu har jag kört ca 10 mil och jag har ett leende från öra till öra. :D

Själv har man åkt 12 mil idag! Fett skönt.... härligt att åka igen, invigt mitt nya skinnställ också.

Re: Man har ju "rätt" märke

Kan bara halla med! Sag (men horde mest) en 999 dra i vag har i London i dag. Hade jag inte haft bruden med mig skulle jag ha fallit pa kna och :bow [/QUOTE]

Är du inte man nog att visa henne vad som betyder medst för dig??? ;)
Hon borde ju veta att hon kommer på andra plats............(bakpå)

stavgren skrev:
Se till att köra in skrammelhögen nu så vi kan gasa lite! :D

En annan var ju ute på söndagen oxå! Om maxvarvet under inkörning är 6000rpm så klarar jag mig ganska bra ändå! Den gör 176 km/h på 6:an vid det varvtalet!
Har din engländare kommit från rödlyset då överhuvudtaget???? ;)

pajo skrev:
Nu äntligen har det skett!! Första turen på den nya säsongen samt första turen på den nya hojen!!
Härligt att få göra två flugor på smällen ;)

Nu gäller det bara att hoppas att kommungubbarna kör hårt med sina gatsoparmaskiner så det inte händer någon olycka innan man hunnit bli varm i kläderna. Tycker nog att detta är den bästa tiden eftersom man blir imponerad över hur stark, snabb och läcker hojen är. I slutet av säsongen finns ju risken att den är slö, seg och alldaglig eftersom man har vant sig vid den.
Visserligen tror jag inte att det är fallet för min del denna gång!

Man har ju "rätt" märke :bow
Eh... "Oskulden knäckt" + "två flugor på smällen"...
Eh... :crash
Naeh... kommentarer är överflödiga. :D

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti